آغاز خوبِ بمب و مارموز در گیشه سینماها

فیلم‌های سینمایی مارموز، بمب یک عاشقانه و پیشونی سفید ۲ با استقبال مخاطبان در اکران همراه شدند.به گزارش شایان فیلم از ایلنا، اکران فیلمهای سینمایی با اضافه شدن فیلم مارموز به کارگردانی کمال تبریزی و بمب یک عاشقانه به کارگردانی پیمان معادی به چرخه اکران ادامه دارد.

علی سرتیپی  پخش کننده فیلم مارموز  در گفتگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد که فیلم سینمایی مارموز که از  روز چهارشنبه ۲۱ آذر در سینماهای سراسر کشور  اکران شده است در طی دو روز به فروشی  حدود ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.

فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه به کارگردانی پیمان معادی  نیز بعد از هفت روز اکران به فروشی حدود یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دست یافته است.

 کلمبوس به کار گردانی هاتف علیمردانی نیز در هفته اول اکران به  فروشی معادل ۷۰۰ میلیون تومان  و  میلیونر میامی به کارگردانی مصطفی احمدی  به فروشی حدود ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است.

آستیگمات به کارگردانی مجید رضا مصطفوی در طی سه هفته اکران به فروشی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و پاستوریانی نیز در طی دو هفته به فروشی حدود ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

فیلم سینمایی پیشونی سفید ۲ به کارگردانی سید جواد هاشمی نیز با وجود آنکه در هفته نهم اکران قرار دارد به فروش هفتگی ۳۰۰ میلیون تومانی رسیده است و رقم کل فروش این فیلم به بیش از ۳ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۲۳ آذر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده