انتقاد یک بازیگر از سانسور در شبکه نمایش خانگی

شایان فیلم: بهاره افشاری که این روزها با سریال «ممنوعه» هر هفته در شبکه نمایش خانگی دیده می شود هم بعد از نیما شعبان نژاد بازیگر دیگر این سریال، به معترضین سانسور در سریال ممنوعه اضافه شد. او در متنی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده با انتشار فیلمی از موتورسواری خودش در سریال فاصله ها (که روزی در تلویزیون ممنوع بود) نسبت به عدم نمایش موتورسواری اش در ممنوعه و دیگر موارد سانسور این سریال واکنش نشان داد. متن کاملی که وی نوشته بدین شرح است:

يادمه سال ٨٩ در سريال فاصله ها كه اوايل سختگيرى و حذف مثلث هاى عشقى در تلويزيون بود، من براى اولين بار به عنوان يك زن در تلويزيون موتورسوارى كردم و پخش شد هيچ اتفاقى هم در كشور رخ نداد.با گذشت نزديك به يك دهه در سال ٩٧در شبكه نمايش خانگى كه به مراتب از تلويزيون فضاى بازترى دارد صحنه موتور سوارى من و قديرى رو حذف مي كنند و البته صحنه خنده هاى از سر مصرف مواد من و قديرى كه باعث ميشه تصميم غلط و بزرگى بگيريم كه به تاثير مخرب مصرف مواد تاكييد مي كنه در سريال ممنوعه حذف مي شود...عجباااا كه يادم مياد از سال ٦٨ به مراتب در سينما صحنه هاى متعدد موتورسوارى خانم و آقا داشتيم اما براى ممنوعه همه چيز ممنوعه ...حرف حسابشونم اينه كه ما به روند قصه كه آسيب نمي زنيم! به روان بازيگر چى؟ ...ببينم اين سريالايي كه بعد ما ميان هم شامل اين قوانين ميشن؟

مطمئنم كه با اين پست از پشت صحنه كه براى چنين روزى گرفتم كارگردان و تهيه كننده محترممون رو دچار دردسر كردم اما منو ببخشيد كه بلد نيستم براى نقشى كه زحمت كشيدم تلاش نكنم. بلد نيستم پشت فيلمم رو خالى كنم. به جاش مي جنگم شايد به خودشون بيان واين صحنه ها رو برگردونن در قسمت هاى آتى كه ميشه بازم باشه.

از تبليغات فيلم جديد آقاى جوان وام مي گيرم و ميگم: در هنر در ايران بايد لبخند زد چون حتما فردا روز بدتريه...(قانون مورفى)

پ ن: صحنه ايي كه در ممنوعه سانسور شد احتمالا فكر كردن ما داريم تكه ايي از فيلم همسفر رو بازى مي كنيم !!

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۰۴ دی ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده