دو فیلم جدید از امروز روی پرده رفتند

 

غلامرضا فرجی ـ سخنگوی کارگروه اکران ـ به ایسنا گفت: از امروز چهارشنبه 19 دی‌ماه دو فیلم «درساژ» درسرگروه زندگی و «تخته گاز» در سرگروه سینمایی ایران، اکران خود را آغاز می‌کنند.

«درساژ» پویا بادکوبه به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری تاکنون در حدود بیست جشنواره‌ جهانی حضور داشته و جوایز متعددی از جمله جایزه ویژه هیات داوران برلین و سیمرغ بهترین فیلم اول جشنواره جهانی فجر را دریافت کرده است.

در این فیلم سینمایی علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی‌فر، علیرضا آقاخانی ، سیامک ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب ، باسط رضایی، به‌آفرید غفاریان ،شایان فصیح‌زاده، رامبد مطلبی و نگار مقدم بازی کرده‌اند.

«تخته گاز» به کارگردانی محمد آهنگرانی هم یک کمدی اجتماعی است که سام درخشانی، کامبیز دیرباز، الهام حمیدی، لیلا اوتادی، رز رضوی، بیژن بنفشه‌خواه و داریوش فرهنگ و (با حضور) نفیسه روشن، نیما شاهرخ‌شاهی و پرستو صالحی وساقی زینتی(با معرفی) امیرعلی معروف بازیگران آن هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سلیمان» قطار خنده را به قصد اثبات مرد بودنش در خانواده و جامعه تخته گاز می‌راند چرا که به هزار و یک دلیل زیر سوال قرار گرفته شده و خود او خود نیز به این امر واقف شده و درصدد رفع نواقص خود برآمده است و در این مابین فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبین به ارمغان می آورد و در این مسیر فراز و نشیب هایی را پشت سر می‌گذارد و در ایستگاه‌های مختلف خنده توقفی می‌کند.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده