اسکار پس از ۳۰ سال بدون مجری برگزار می شود!

مدیر پخش تلویزیونی اسکار اعلام کرد مراسم اسکار نود و یکم بدون مجری برگزار می‌شود درعوض برنامه‌های شگفت انگیز و غافلگیرکننده‌ای ارائه خواهد شد.به گزارش فارس به نقل از بی‌بی‌سی، مدیر پخش تلویزیونی اسکار اعلام کرد مراسم اسکار نود و یکم بدون مجری برگزار می‌شود درعوض برنامه‌های شگفت انگیز و غافلگیرکننده‌ای ارائه خواهد شد.

مراسم اسکار که مهم‌ترین رویداد سینمایی جهان محسوب می‌شود و یکی از دشوارترین اجراها را داراست امسال و در نود و یکمین دوره خود مجری نخواهد داشت. این موضع پس از آنکه «کِوین هارت» کمدین که برای اجرای مراسم امسال انتخاب و اعلام شده بود، انتقاد بسیاری را نسبت به موضع این هنرپیشه در قبال دگرباشان و همجنس‌بازان به شبکه‌های اجتماعی کشاند و متعاقب آن، هارت نیز از اجرای اسکار انصراف داد.

از آن پس بسیاری به صورت رسمی و غیر رسمی از او خواستند از تصمیم خود منصرف شود و اجرای اسکار را به سرانجام برساند لیکن این کمدین از تصمیم خود برنگشت تا اسکار پس از گذشت ۳۰ سال بدون مجری بماند.

برگزار کنندگان مراسم امسال و در راس آنها خانم «کِری بارک» رئیس «اِی‌بی‌سی اینترتِینمنت» گفت که مراسم امسال که در ۲۴ فوریه در لس‌آنجلس برگزار می‌شود مجری اصلی نخواهد داشت و فقط اهدا کنندگان جوایز حضور دارند.او گفت که این تصمیم پس از قطعیت انصراف کِوین هارت اتخاذ شده است. تاکید خانم بارک بر این است که قرار است امسال بینندگان را شگفت‌زده کنند و اینکه برنامه‌های بسیار جذاب و غافلگیرکننده‌ای برای مراسم امسال طراحی کرده‌اند.

آخرین بار که اسکار بدون مجری بوده به سال ۱۹۸۹ بازمی‌گردد که «راب لو» و «اسنو وایت»(سفید برفی) به اجرای برنامه‌ای جذاب پرداختند و خلاء  نبود مجری را پر کردند.«بیلی کریستال» رکورددار بیشترین سال اجرای مراسم اسکار است. او مراسم آکادمی اسکار را از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۲ برعهده داشته است.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده