نامۀ اعتراضی بازیگر زن ایرانی به رئیس جمهور

شایان فیلم: سوسن پرور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار نامه ای در صفحه شخصی خود نسبت به گرانی افسار گسیخته، افزایش تورم در بازار و پایین آمدن ارزش پول کشور اعتراض و از آقای رئیس جمهور خواست برای بهبود وضعیت معاش مردم اقدامات اساسی انجام دهد. بنابراین گزارش وی نوشته است:

آقای روحانی سلام . عکسی که گذاشتم کپشن پست من بعد از موفقیت شما در دوره دوم رئیس جمهور شدن شماست . آن روزها را یادتان هست ؟ شما از امید برای ما گفتید شما مدام از کلیدی گفتید که همه قفل ها رو باز می کند . آقای روحانی چرا دروغ گفتید ؟ شما که از فضا نیامده بودید یکهو رئیس جمهور اینجا بشوید؛ شما که تجربه یک دوره ریاست جمهوری را داشتید قطعا در عمق دلتان می دانستید کاری نمی توانید برای این مردم بکنید پس چرا دروغ گفتید ؟ چرا نهال امید را در دل ما کاشتید ؟

 آقای روحانی با اون کلیدتون دقیقا کدوم در رو باز کردید ؟ در فقر رو ؟ در بدبختی رو ؟ چرا جلوی دزدی ها را نگرفتید ؟ چرا برای ما هم راهی به جز دزدی نگذاشتید ؟ چرا مردم رو با هم دشمن کردید ؟ چرا کاری کردید که دلمان برای همسایه امان نسوزد و فقط به فکر این باشیم که خودمان گشنه نمانیم ؟ چرا انسانیت مان را گرفتید ؟ آقای روحانی چرا استعفا نمی دهید ؟ چرا صادقانه از مردم‌ عذرخواهی نمی کنید ؟ چرا نمی آیید پشت یک تریبونی و به ما نمی گویید در مملکت چه خبر است ؟ چرا نقدینگی نداریم ؟ چرا سازمان صدا و سیما پول ندارد ؟ چرا همه ما خانه نشین شدیم ؟

 بیایید به مردم بگویید چرا نان ندارند . به خدا قسم زمان جنگ ایران و عراق که همه چیز کوپنی بود شرایط ما بهتر بود چون هنوز دلمان برای همسایه امان می تپید . همه چیز ما را گرفتید دیگر چه می خواهید ؟ امروز رفتم سرنگ انسولین بخرم بسته ای پانزده هزارتومن !!!!! تا ماه پیش هفت هزار تومن بود آخر مومن در این یک ماه چه اتفاقی افتاده که قیمت یک کالای مورد نیاز تمام بیماران دیابتی از دو برابر هم بیشتر شده ؟ من از سیاست سر در نمی آورم و اداره مملکت را بلد نیستم اما شما حتما بلدید که رئیس جمهور شده اید . پس بیا و برای ما توضیح بده چرا باید در سوریه خانه مسکونی بسازید برای مردمانش وقتی سر پل ذهاب هنوز مردم در چادر زندگی می کنند ؟ این کجایش مملکت داریست ؟ چرا ذره ذره جانمان را می گیرید؟  یکهو ما رو بکشید و خلاص .

آقای روحانی شما به ما دروغ گفتید. آقای اسحاق جهانگیری شما به ما دروغ گفتید. در تمام آن مناظره ها فقط دروغ گفتید و من به سهم خودم به عنوان یک شهروند شما را نمی بخشم و خواستار استعفای دولت ناکارآمد هستم . یا بمانید و زندگی را به ما برگردانید یا بیایید کنار ما زندگی کنید با درآمد ما یک ماهتان را بگذرانید تا بفهمید با مملکت چه کرده اید!

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷






نظرات کاربران




    حسینی ۲۰:۰۴ - ۹۷/۱۲/۱۲

    بازهم گلی به جمالت بانو.... بازهم مرام و معرفت تو


معرفي فيلم هاي روي پرده