استمرار فروش خوب «آشغال‌های دوست داشتنی»

مجموع فروش سینماها در دومین هفته اسفند کاهش قابل توجهی پیدا کرد. بخشی از این کاهش فروش مربوط به فیلم‌های روی پرده است و بخشی از آن مردمی هستند که درگیر مشغله‌های پایان سال خود هستند و ترجیح می‌دهند منتظر شروع اکران فیلم‌های نوروزی بمانند.

«آشغال‌های دوست‌داشتنی» فیلم پر سر و صدای محسن امیریوسفی محصول سال ۹۱ است که پس از شش سال حبس سرانجام به اکران درآمد. این فیلم موفق شد در سومین هفته اکرانش نیز علی‌رغم کاهش فروش ۲۵۰ میلیونی برای سومین هفته متوالی صدر جدول را از آن خود کند. «آشغال‌های دوست‌داشتنی» که در بین فیلم‌های بالای جدول کمترین تعداد سینما را در اختیار دارد با ۶۶۰ میلیون مجموع فروشش را به ۲,۵ میلیارد رساند.

باتوجه به داستان جنجالی فیلم و حضور بازیگران محبوبی چون شهاب حسینی، هدیه تهرانی، صابر ابر، حبیب رضایی و ... می‌توان به فروش بالای فیلم در هفته‌های آتی نیز امید بست.

«پارادایس» با فروش ۴۷۶ میلیون و «قانون مورفی» با فروش ۳۵۰ میلیون به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند. اما رتبه چهارم متعلق به فیلم «هت‌ریک» ساخته رامتین لوافی بود که یکی از مطرح‌ترین فیلم‌های به نمایش درآمده در جشنواره جهانی فجر به حساب می‌آمد. این فیلم با بازی امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر و ماهور الوند توانست به فروش ۳۴۹ میلیون دست یابد.

جن زیبا با فروش ۲۷۸ میلیون در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت. این فیلم روایتگر داستان فردی به نام یدالله  است که یک سال پیش زنش را از دست داده و حالا غمگین است. او شبها در خانه بزرگ و قدیمی‌اش تنهاست تا این که اتفاق جدیدی برایش رخ می‌دهد.

این هفته فیلم «بهشت گمشده» به کارگردانی حمید سلیمیان نیز اکرانش را تنها با بیست سالن آغاز کرد و به فروش ناامیدکننده زیر ۳۰ میلیون تومان دست یافت. در خلاصه داستان فیلم آمده است: عیسی برای یافتن راه نجات آیدا، سفری را در قصه‌ای پرماجرا آغاز می‌کند.

ترین‌های هفته:

بیشترین اکران مردمی فیلم «هت ریک» به کارگردانی رامتین لوافی

بیشترین افزایش فروش نسبت به هفته گذشته، فیلم «تخته گاز» با افزایش ۱۴ درصدی

بیشترین کاهش فروش نسبت به هفته گذشته، فیلم «آشغال‌‌های دوست داشتنی» با کاهش ۲۷ درصدی

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده