اتفاقات عجیب در پشت صحنه‌ برنامه‌های نوروزی سیما

کانال برنامه سینمایی «کات» نوشت: در روزهایی که حذف ناجوانمردانه‌ی عادل فردوسی‌پور از نود و میدان‌داری ستاره مربع‌ها و دستکاری در آرای نظرسنجی جام‌جم تلویزیون را مملو از حاشیه کرده است، شنیده‌ها از اتفاقات عجیب در پشت صحنه‌ی برنامه‌های نوروزی شبکه‌های مختلف حکایت دارد.این برنامه‌ها که رقابت‌های عجیبی با هم دارند و به لطف ستاره مربع‌ها و اپلیکیشن‌های مشکوک جیب‌شان پر پول است، برای کشاندن بازیگران و سلبریتی‌ها به برنامه‌شان هزینه‌های هنگفتی تقبل می‌کنند.

یکی از بازیگران سریال نوروزیِ یکی از شبکه‌های تلویزیون، شب گذشته تنها برای یک تبریک عید ساده پانزده میلیون تومان درخواست کرده. بازیگر دیگری درخواست بیست میلیون تومان داشته که روابط عمومی برنامه به او گفته این مبلغ را برایش جور می‌کند به شرطی که سه تومنش را به او بدهد. رکوردها اما در اختیار علی ضیا است و شنیده شده که او بیشترین هزینه‌ها را برای آوردن مهمان می‌کند.

در روزهایی که سلبریتی‌ها در اینستاگرام از تحریم تلویزیون و حمایت از عادل فردوسی‌پور می‌گویند، جمعی از آنها فقط با دریافت ارقام مناسب، هم عادل را فراموش می‌کنند و هم فرزندان سر به زیر تلویزیون می‌شوند.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۰۴ فروردین ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده