هومن حاجی‌عبداللهی چگونه روحانی شد؟!

هومن حاجی عبداللهی بازیگر سریال "نون. خ" که این شب‌ها به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه یک سیما پخش می‌شود، بیان کرد: من در این سریال نقش یک روحانی را ایفا کردم که تاکنون بازی نکرده بودم. شاید دوستان بازیگر این چنین نقشی داشته‌اند اما این تجربه برای من کار سختی بود.وی در گفتگو با مهر ادامه داد: من محدودیت‌های زیادی برای ایفای این نقش خاص در "نون. خ" داشتم که قرار بود از قسمت پنجم هم وارد سریال شود.

این بازیگر درباره دیگر همکاری‌های خود با سعید آقاخانی بیان کرد: من پیش از این هم در سریال "بیمار استاندارد" به کارگردانی سعید آقاخانی با وی همکاری کرده بودم که در نوروز سال ۹۵ پخش شد و این دومین تجربه کاری من با او بود.حاجی عبداللهی درباره فضای "نون. خ" عنوان کرد: طنز این سریال خاص نیست و کار عامه پسندی است و مردم با آن ارتباط برقرار می‌کنند و کار متفاوتی از سعید آقاخانی خواهند دید.

وی درباره جذابیت‌های این سریال گفت: من می‌توانم به کسانی که کارهای کمدی و طنز را دنبال می‌کنند، این نوید را بدهم قطعاً با این سریال طنز اقناع می‌شوند و لبخند بر لب‌هایشان می‌نشیند.

بازیگر سریال "پایتخت" درباره اینکه نوروزش را چگونه خواهد گذراند، نیز بیان کرد: در نوروز سفر نمی‌روم و به نظرم بهترین جا در ایران همین تهران است. در نوروز هم خیلی به دید و بازدید نمی‌روم و بیشتر در منزل فیلم می‌بینیم که امسال هم سعی می‌کنم بیشتر فیلم‌های اسکار امسال و روز دنیا را ببینم.بازیگر "نون. خ" در پایان گفت: ممکن است به چند موزه هم سر بزنم ولی بیشتر دوست دارم فیلم ببینم.

سریال "نون. خ" به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای شبکه یک ساخته شده است که هر شب ساعت ۲۲ از این شبکه پخش می‌شود.سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، علیرضا ابراهیمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد، سیروس سپری، صابر ناصری، علیرضا حنیفی، وریا امینی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، کیوان شیخ‌احمدی، افشین ملکی، کاظم نوربخش، حسین مرادی، بهاالدین عزیززاده، سیدحسین موسوی، محمد زارع‌زاده، حسین بوربوری، پرویز کولیوند، رضا رشیدی، ماشاالله بروایی و… از جمله بازیگران اصلی این سریال نوروزی هستند.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۰۶ فروردین ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده