پشیمانی بازیگرِ زن از همکاری با کارگردانِ بد نام

پس از گذشت دو ماه از انتقادات «رامی مالک» به دوران همکاری خود با «برایان سینگر» در فیلم «رپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody)، «سوفی ترنر» ستاره‌ی «بازی تاج‌وتخت» نیز مصاحبه‌ای مشابه انجام داده و به همکاری با این فیلمساز در فیلم ابرقهرمانی «اکس-من: آپوکالیپس» (X-Men: Apocalypse) اشاره کرده است. ترنر برای اولین بار در این فیلم بود که در نقش «جین گری» ظاهر شد. او در مصاحبه‌ی جدیدش با مجله‌ی «رولینگ استون» در پاسخ به این سؤال که همکاری با سینگر را چگونه توصیف می‌کند می‌گوید: «همانطور که «رامی مالک» گفت، دوران همکاری ما ناخوشایند بود.»

به گزارش شایان فیلم از سی نما، سینگر ژانویه‌ی گذشته از طرف پنج مرد به آزار جنسی متهم شد. این اتهامات که در «آتلانتیک» فاش شد تنها گوشه‌ای از رفتارهای ناشایست سینگر بودند که دست کم از سال ۱۹۹۷ آغاز شدند، وقتی که کارگردان در پروژه‌ی «شاگرد مستعد» (Apt Pupil) بدون هماهنگی به ضبط صحنه‌های جنسی اقدام کرده بود. ترنر پیش از این مصاحبه و پس از مطرح شدن اتهامات در مورد همکاری با سینگر سکوت کرده بود. او بیش از این در مورد علت ناخوشایندی این رابطه با کارگران چیزی نمی‌گوید اما در عوض دوران حضورش در هالیوود را به شخصیت «سانسا استارک» در «بازی تاج‌وتخت» شبیه می‌داند.

ترنر می‌گوید: «شباهت زیادی به سانسا داشتم. وارد پروژه‌ای می‌شدم و فکر می‌کردم که این همان فیلم رؤیایی من است اما سپس می‌فهمیدم که باید در همه‌ امور سیاستمدارانه رفتار کنم. هاروی واینستین مانند جافری یا رمزی بود. یا شاید بدتر از آن. یک وایت واکر.» مالک نیز فوریه گذشته در مورد همکاری با سینگر در فیلم «رپسودی بوهمی» به عنوان کارگردانی که چند هفته پیش از پایان فیلمبرداری توسط فاکش قرن بیستم اخراج شد بیش از این نگفته بود. در آن زمان گزارش شد که مالک به علت اختلاف نظر در مورد کارگردانی فیلم با سینگر زد و خورد کرده و درگیری در صحنه آنقدر بالا گرفته که سینگر شیء نامعلومی را به سمت مالک پرتاب کرده است.»

مالک به هنگام حضور در جشنواره فیلم سانتا باربارا  در این خصوص گفته بود: «شرایط همکاری من با برایان به هیچ وجه خوشایند نبود. در حال حاضر بیش از این نمی‌توانم بگویم. اگر حال کسی به خاطر همه‌ی این قضایا بهتر می‌شود بداند که «برایان سینگر» از پروژه اخراج شد. او اخراج شد، فکر نمی‌کنم هیچ کس انتظار چنین چیزی را می‌کشید اما به نظرم باید اتفاق می‌افتاد.»

ترنر تابستان امسال در فیلم «ققنوس شوم» (Dark Phoenix) بار دیگر نقش «جین گری» را بازی می‌کند. این فیلم با کارگردانی «سایمون کینبرگ» ۷ جون در آمریکا اکران می‌شود.

 

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده