بازیگر سابق شبکۀ جم درتهران روی صحنه می رود

رابعه اسکویی با نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل، بعد از تعطیلات نوروزی روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش شایان فیلم، رابعه اسکویی که سه سال قبل برای بازی در سریالهای شبکه «gem» به ترکیه رفت و پس از یک همکاری ناموفق و کوتاه مجبور به بازگشت شد حالا  پس از مدتی بی خبری توانسته مجوز حضور دوباره خود در عرصه سینما و تئاتر را از مسئولین ارشاد دریافت کند. او در فصل جدید فعالیت هنری خود  برای نخستین بار در نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل روی صحنه خواهد رفت.

رابعه اسکویی در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با کارگردانانی چون بهرام بیضایی، ایرج طهماسب، آرش معیریان، فرزاد موتمن، نگار آذربایجانی، تینا پاکروان، مهران مدیری، حامد عنقا، محمدحسین لطیفی، اصغر توسلی، بهرنگ توقیفی، احمد کاوری و… را داشته و پس از دوری از ایران با نمایش «آلفرد» به عرصه هنر بازمی‌گردد.

پیش از وی حضور ‌پوریا پورسرخ در این نمایش قطعی شده بود و اسامی دیگر بازیگران به زودی اعلام می‌شوند.از عوامل این اثر می‌توان به علی روحانی (آهنگساز)، مژگان عیوضی (طراح لباس)، امیر قادری (طراح گریم)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، حامد ادوای و فرشته قاسم پور (دستیاران کارگردان)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی مشاور رسانه‌ای و تبلیغات - you studio) و امیر خدامی (عکاس) اشاره کرد.

 

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده