تلویزیون، شصت سریال در دست تولید دارد

معاون سیمای رسانه ملی از تولید 60 سریال و افزایش هشت برابری رشد تولید نسبت به سال 95 خبر داد. به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر مرتضی میرباقری ضمن بیان مراحل گوناگون پیش تولید، تولید و پس تولید 60 سریال در معاونت سیما، ادامه داد: این میزان تولید از نظر کمی نسبت به سال 95 حدود 8 برابر شده است و از نظر کیفی هم از ارتقای قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی افزود: علاوه بر سریال‌های عمومی‌که در خط تولید هستند، دو سریال الف ویژه «سلمان فارسی» و «حضرت موسی (ع)» نیز در مرحله پیش تولید قرار دارند و بخش عمده‌ای از کارگردانان، تهیهکنندگان، نویسندگان و بازیگران در حال حاضر در چندین سریال مشغول به بازی هستند.

معاون سیما اظهار داشت: بار‌ها به دوستان و همکاران تاکید شده است که وظیفه صداوسیما دادن آنتن مناسب به مجموعه‌های نمایشی است به طوری که در حال حاضر هر شب سه مجموعه نمایشی در شبکه‌های مختلف پخش میشود.

میرباقری ادامه داد: همچنین شبکه‌های کودک و نوجوان نیز کاندیدا هستند تا برای آنها جدول پخش سریال در نظر گرفته شود. در این خصوص نوبتهای پخش نمایشی از یک نوبت به سه نوبت مستمر و دو نوبت متغیر تغییر کرده است.

وی درباره تولید و پخش سریال‌ های بلند بیان کرد: امسال دو سریال بالا‌ی 50 قسمت داریم؛ یکی از آن‌ها «عروس تاریکی» است که به زودی برای پخش آماده می‌شود. سریال دوم هم طنز است که هنوز نامی‌برای آن انتخاب نشده، اما به احتمال زیاد یا از شبکه نسیم یا شبکه سه پخش خواهد شد.

معاون سیما اظهار داشت: قرارداد سه سریال بالای 150 قسمت هم با نویسندگان منعقد شده و کار در مرحله نگارش است و امیدوارم که به سال آینده برسد.

میرباقری خاطرنشان کرد: از 30 سریال پیش بینیشده برای پخش امسال؛ 20 سریال مراحل نهایی تولید و پس تولید را می‌گذراند و 10 سریال دیگر نیز در مرحله پیش تولید قرار دارد.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده