اروپاگردی تهیه‌کننده ی سریال «شهرزاد» همراهِ منشی مخصوص با پول معلم‌های کشور!

نماینده دادستان در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات سیدهادی رضوی از متهمان بانک سرمایه و تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» و داماد محمد شریعتمداری وزیر کار و رفاه اجتماعی دولت روحانی و وزیر بازرگانی دولت اصلاحات، بیان داشت:رضوی بیش از دویست میلیارد تومان تسهیلات و ضمانتنامه دریافت کرده است.

وی ۱۰۷ میلیارد تومان از بانک سرمایه و ۱۰۴ میلیارد تومان هم از بانکهای دی، اقتصادنوین، مسکن، تجارت و صادرات دریافت کرده است.

رضوی با وجود تمام گزارش‌های منفی خانم رام، توانسته شصت میلیارد تومان برای شرکت فاطمی وام بگیرد.

رضوی با تسهیلاتی که اخذ کرده ملک و ماشین خریده و همان املاک را به رهن بانک برده و پول آقای امامی را گرفته و به او پس داده است.

پول‌های محمد امامی را نیز به حساب شرکت‌های کارتن‌خواب ریخته است.

او در این درخواست مدعی شده که مشغول به کار بازرگانی است، آیا خرید ملک و ماشین کار بازرگانی است؟

قراردادی به مبلغ بیست و سه میلیارد تومان با شماره ثبت شرکت مهرگان‌کالای پیام به بانک ارائه کردند که شماره ثبت درج شده در قرارداد با شماره ثبت شرکت‌ها مغایرت دارد و این قرارداد جعلی است.

آقای رضوی ابتدا گفتند که فاکتورها را درصدی خریده‌ام و بعد هم مدعی شد که دشمنی به نام خانم خلیلی دارد که فاکتورها را در پرونده او گذاشته و الان هم از دنیا رفته است.

رضوی گوشت را می‌گیرد، در بازار می‌فروشد، پولش را به جیب می‌زند و ریالی هم به شرکت دولتی پشتیبانی امور دام نمی‌دهد و چکش هم برگشت خورد.

78هزار و ۳۵۰ متر مربع ملک در نوشهر خریدند که شامل سه ویلای لوکس برای رضوی، دلاویز و امامی است. ملکی در خیابان آفریقا به مساحت ۴۵۰ متر خریدند در خیابان احمد قصیر، یک ملک ۵ طبقه‌ای به مساحت ۲۶۰ متر در هر طبقه خریدند به اسم منشی‌شان خانم زهرا شریف‌کاظمی ملک خریداری و رهن کرده‌اند و بی‌ام‌و ایکس ۴ برای او خریده است، دو ملک در خیابان فرشته از آقای امامی خریده است با پول معلم‌ها خودروی مازراتی، بنز اف ۵۰۰، سوزوکی، تویوتای راوفور و موتورسیکلت ان‌دی‌اگوستا خریداری کرده است.

رضوی مدعی است که تسهیلات او برای سرمایه در گردش بوده است؛ نه آقای رضوی، این تسهیلات برای گردش بوده است شما صد ورود و خروج به کشور داشته‌اید و به کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، اتریش، امارات و اوکراین سفر کرده‌اید و در مواردی با خانم شریف‌کاظمی با هم بوده‌اید و مبالغی را برای خرید ارز برای این سفرها اختصاص داده‌اید.

پرونده شما آن‌طور که وانمود می‌کنید سیاسی نیست بلکه اقتصادی است و شما مفسد اقتصادی هستید و با تمام مفسدان اقتصادی به شدت برخورد می‌شود. ما شما را داماد نتانیاهو نمی‌دانیم و برخلاف آنچه فکر می‌کنید، آدم مهمی نیستید و فقط یک مفسد اقتصادی هستید.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده