«زهرمار» قربانی «نبات» شد؟!

در تازه ترین جلسه شورای صنفی نمایش پایان نمایش فیلم‌های نوروز به جز فیلم «پیشونی سفید ۳»(!؟) اعلام شد! پخش کننده این فیلم نورتابان منسوب به بنیاد مستضعفان است که مدیرعاملش محمدرضا صابری در شورای صنفی نمایش هم حضور دارد!!!

به گزارش شایان فیلم از سینماروزان شورای صنفی نمایش همچنین مقرر کرد فیلم «کار کثیف»خسرو معصومی بعد از فیلم «دختر شیطان» در گروه سینمایی فرهنگ نمایش داده شود و «ایده اصلی»آزیتا موگویی نیز بعد از فیلم «شبی که ماه کامل شد» در گروه استقلال اکران شود. شورا قرارداد اکران «قصر شیرین»رضا میرکریمی در گروه سینمایی آزادی، بعد از فیلم «ما همه با هم هستیم» را ثبت کرد.

«ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور و «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی به ترتیب در سر گروهای آزادی، استقلال، فرهنگ و آستارا از چهارشنبه ۱۵ خردادماه اکران می‌شوند و نمایش فیلم‌های «نبات» و «تگزاس» و «سامورایی در برلین» در سینماها ادامه دارد.

امتداد اکران فیلم کم فروش “نبات” شهاب حسینی موجب حذف کمدی “زهرمار” از اکران عیدفطر شد! فیلمی که بخاطر مضمونش درباره زندگی یک مداح همچنان تکلیف اکرانش مشخص نیست!!!

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده