تارانتینو قسمت جدید «جانگوی آزاد شده» را می سازد

کوئنتین تارانتینو ساخت فیلم سینمایی «جانگو: زورو» که قسمت جدیدی از فیلم قبلی به نام «جانگوی رها شده» است را آغاز می‌کند.فیلم منتقد پسند «جانگوی رها شده» که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، اولین قدم تارانتینو در ژانر وسترن بود. این فیلم در زمان خودش بسیار محبوب شد و دو جایزه اسکار نیز دریافت کرد، که از جمله آن می توان به جایزه بهترین فیلم نامه غیر اقتباسی برای تارانتینو اشاره کرد.

«جانگو: زورو» بر اساس کتاب مصوری به همین نام است و داستان چند سال بعد از اتفاقاتی که در فیلم «جانگوی رها شده» افتاده است را روایت می‌کند.تارانتینو نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد، اما هنوز حضور او به عنوان کارگردان در ابهام قرار دارد. جراد کارمایکل نیز به همراه تارانتینو به عنوان نویسنده فعالیت خواهد کرد، اما مشخص نیست که وی فیلمنامه را به دلخواه خودش می‌نویسد یا مثل پروژه قبلی ایده‌های تارانتینو محور اصلی فیلم خواهد بود.

طبق گزارش‌ها کمپانی سونی ساخت و توزیع این فیلم را بر عهده گرفته است. پیش از این سونی با تارانتینو در «روز و روزگاری در هالیوود» نیز همکاری کرده بود. همچنین فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» در فستیوال فیلم کن حضور داشت

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده