چگونه یک سازمان بهترینهای خود را حذف می کند؟!

شاید نه فقط یک شرکت تلویزیونی بلکه فقط یک سازمان در کل دنیا ممکن است وجود داشته باشد که بهترین‌های خود را پس از چند ماه حذف کند. هراس از بزرگ شدن و شاید در مقابل تشکیلات قرار گرفتن تنها دلیلی باشد که مدیران سازمان صدا و سیما را بر این می‌دارد تا مهم‌ترین عناصر خود را حذف کند. این توهم توطئه همچون رابطه نادرشاه با فرزندش شاهرخ است که او را از هراس ایستادگی در پیشگاهش کور کرد. پس از حذف عادل فردوسی پور بهترین برنامه تلویزیونی از نظر مخاطبان و برنامه شاخص از نظر هیات داوران، در کنارش حذف مهران مدیری و برنامه دورهمی بهترین از چند نظر، حذف محمدرضا گلزار و برنده باش بهترین اجرا؛ حال در نهایت شاهد حذف رضا رشیدپور به عنوان بهترین مجری و حتی برنامه پرمخاطب حالا خورشید هستیم. چطور ممکن است در کل این کره خاکی شاهد چنین چیزی باشیم که یک شرکت یا یک سازمان یا هرچیزی بهترین های خود را نهایتا پس از چند ماه حذف کند؟!!

 

رضا رشیدپور هم به سرنوشت عادل فردوسی‌پور دچار شد؟!

روزنامه ایران نوشت: روز گذشته عکسی از دکور تخریب شده برنامه «حالا خورشید» در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد احتمالاً این برنامه هم به سرنوشت برنامه «90» دچار شده است.پیگیری ها از عوامل «حالا خورشید» حکایت از آن دارد که سازمان صدا و سیما به تیم تولید برنامه اعلام کرده که استودیو را باید تحویل دهند و پیرو این دستور دکور این برنامه صبحگاهی جمع شده است.این اتفاق در حالی رخ داده که مخاطبان منتظر شروع فصل جدید «حالاخورشید» بودند.

اخبار دریافتی نشان می‌دهد احتمالاً برنامه حالاخورشید نیز همچون برنامه «90» از کنداکتور آینده شبکه سه سیما حذف شده است.براساس آمار صدا و سیما، «حالاخورشید» به تهیه کنندگی و اجرای رضا رشیدپور بعد از 778 قسمت، پرمخاطب‌ترین برنامه صبحگاهی تلویزیون و یکی از مؤثرترین برنامه‌های این سازمان در حوزه اجتماعی لقب گرفت

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده