ماجرای حمایت پرستو صالحی از ستاره اسکندری

شایان فیلم: طی یکی دو روز اخیر فیلمی از ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون با پوششی نامتعارف و بدون حجاب در یکی از شهرهای ترکیه  در فضای مجازی منتشر شده که واکنش های مختلفی را به دنبال داشته است. از جمله پرستو صالحی که ضمن انتقاد به مردم برای دامن زدن به این حواشی از آنها خواسته به حریم خصوصی هنرمندان و زندگی شخصی آنها احترام بگذارند. متن کاملی که وی در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته چنین است:

الان خانم ستاره ی اسکندری دقیقا به چه چیزی و به چه کسی خیانت کرده ؟! فقط چون روسری سرش نیست؟! چند نفرتون تو خود هواپیما از مرز ایران رد میشین روسری هاتونو برمی دارین ؟! شرم کنین با اونایی ام که هربار و هربار گول این موج های تخریبی بر علیه هنرمندان و می خورن و از اصل بدبختی هایی که به سرشون اومده و داره میاد و عاملینش غافل میشن ... با خودتون چند چندین شماها که قضاوت می کنین ؟!

 و اما اون زنی که با گرفتن این تصاویر دست اختلاس گران و دزدان بیت المال و رو کرد خدا قوت که به هم جنس خودت رحم نکردی ... خانواده ی اسکندری ثابت شده اند هیچوقتم جا نماز آب نکشیدن  که حالا خلافش ثابت شده باشه . شرم کنین ، کدومتون رو حرم امام رضا بی چادر راه میدن؟! اینکه بازیگر تو‌سریال تار موش معلوم نیست ولی بیرون  جور دیگه ست از ریا نیست {اجبار تلویزیون است} کجای این مسئله گنگ و نامفهومه؟! الانم می تونین بگین منم لنگه بقیه خائن هستم و ... چون بعضی ها توان اینو دارن با یک پُست از آدم قهرمان  بسازن و با پُست بعدی خائنِ وطن فروش لقب بدن ...

وای به روزی که پرده ها بیفته و دست ها رو بشه هیهات !!! دشمن های  واقعی تونو بشناسین و سر نیزه هاتونو به سمت اونا بگیرین. البته اگه جرات و جنم شو‌ دارین و نمی ترسین از  بازجویی و زندان و‌...

پی نوشت : کامنت نمی بندم می خوام بدونم مخاطبام کیان و برای کیا شغلی که عاشقش بودم و زندگیمو دادم رفت ، یک هفته هم سرتون با این گرم باشه تا آمار اختلاس بعدی رو شه انشالله!

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۰۲ تیر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده