جاده ی «صداوسیما ــ رامبد جوان» یک‌طرفه شد!؟

ایران‌آرت: البته این را نگذارید به حساب این‌که ایران‌آرت خبری منتشرنشده از سازمان صدا و سیما را افشا کرده است، بنابراین از ما نشنیده بگیرید اما احتمال بسیارزیاد کار رامبد جوان با این سازمان را باید تمام‌شده بدانیم.امروز کنداکتور تابستانی برنامه‌های شبکه نسیم منتشر شده و این در حالی است که هیچ خبری نه از «خندوانه» هست و نه از «قاچ»؛ دو برنامه‌ای که رامبد جوان آن را کارگردانی و اجرا می‌کند.

شاید بگویید خب معلوم بود که رامبد جوان برنامه‌هایش را به تابستان نخواهند رساند و خودش هم در واپسین برنامه «خندوانه» حتی گفته بود که دیگر این برنامه را نمی‌سازد اما خب در همان روی آنتن مهمان برنامه خواست که این، واپسین خندوانه نباشد و جوان هم پذیرفت. منتها نکته‌ای که باعث شده که ما تا حدودی مطمئن شویم فعلا کار جوان با صدا و سیما به پایان رسیده، این است که هیچ خبری حتی از بازپخش برنامه های رامبد جوان، «خندوانه» و «قاچ» در کنداکتور تابستانی شبکه نسیم دیده نمی شود.

لابد در جریانید از حاشیه‌هایی که سفر جوان و همسرش به کانادا برای او درست کرد. برخی معتقدند با اتفاقات رخ داده برای رامبد جوان و نگار جواهریان و بعد از توقف بازپخش برنامه‌های او از اواخر بهار به نظر می‌رسد حذف «خنداونه» و «قاچ» از کنداکتور شبکه نسیم بی‌ارتباط به این اتفاقات نباشد.این‌ها همه در حالی است که با وجود اعلام اخیر تهیه کننده «دورهمی» مبنی بر اینکه برنامه مذکور دنباله جدیدی نخواهد داشت، شبکه نسیم بدون اشاره به تکراری‌بودن آن، خبر از پخش آن در ایام تابستان داده بود.

مهران مدیری و برنامه محبوبش یعنی «دور همی» هم از آن برنامه‌هاست که فعلا تولیدش در هاله‌ای از ابهام است و احتمالا این توقیف هم به حاشیه‌های برنامه سیزده فروردین «دور همی» بی‌ربط نباشد، اما نکته‌ای که در این میان، تفاوت را ایجاد کرده این است که همچنان تکرار گزیده‌هایی از «دور همی» از شبکه نسیم پخش می‌شود در حالی که خبری از بازپخش برنامه‌های «خندوانه» و «قاچ» نیست و بر اساس کنداکتور تابستان نسیم، نخواهد بود.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۰۵ تیر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده