همه چیز درباره ازدواج دومِ بازیگر مشهور ایرانی

شایان فیلم: از صبح جمعه یک خبر زرد فضای مجازی را قبضه کرد! تازه ماجرای تولد بچه ی رامبد جوان در کانادا و کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه و دستگیری محسن افشانی داشت کم رنگ می شد که حاشیه ای دیگر پدیدار گشت و آن چیزی نبود جز اعلام رسمی ازدواج دوم مهدی هاشمی بازیگر معروف سینما و تلویزیون که البته صحت و سقم ماجرا چندان به طول نینجامید و کل پروسه ی تائید و تکذیب این خبر در کمتر از  24 ساعت تمام شد. در اینجا خبرهای مورد اشاره را به ترتیب انتشار، با هم مرور می کنیم:

 

خانم بازیگر ازدواج رسمی‌اش با مهدی هاشمی را علنی کرد

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم»ازدواج رسمی‌اش با مهدی هاشمی که سال‌ها پنهان بود را علنی کرد.مهنوش صادقی نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ویدیویی کوتاه اظهار داشت: مدت‌ها بود ازدواج رسمی‌اش با مهدی هاشمی را پنهان کرده بودم، ‌اما اکنون احساس می‌کنم زمان مناسبی برای افشای آن است. گفتنی است همسر پیشین مهدی هاشمی، گلاب آدینه بود.

 

نورا هاشمی خبر ازدواج مجدد مهدی هاشمی را تکذیب کرد

صبح امروز ویدئویی از مهنوش صادقی، هنرجوی سابق گلاب آدینه منتشر شده که در آن ادعا کرده با مهدی هاشمی ازدواج کرده است.در حالیکه نورا هاشمی، بازیگر و فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی دقایقی پیش در گفتگو با سینماآنلاین این خبر را تکذیب کرد.نورا هاشمی در این باره با تشکر از پیگیری سینماآنلاین گفت: پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.

 

تایید مهدی هاشمی بر خبر ازدواجش: آنهایی که تکذیب کردند خبر نداشتند!

مهدی هاشمی بازیگر سینما که شایعه ازدواج دومش از ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شده بود، با انتشار ویدئویی این شایعه را تایید کرد.از ساعاتی پیش ویدئویی در فضای مجازی به سرعت بازنشر شد که در آن مهنوش صادقی بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» از ازدواج رسمی‌اش با مهدی هاشمی خبر می‌داد.

ساعتی بعد اما نورا هاشمی با گفتن توطئه افراد معلوم‌الحال، صحبت‌های مهنوش صادقی را تکذیب کرد و گلاب آدینه هم در جواب تمام کامنت‌هایی که از او درباره این ادعا می‌پرسیدند نوشت: ببینید و بخندید!

دقایقی پیش اما مهدی هاشمی با انتشار ویدئویی گفت: عده‌ای آن ویدئو را تکذیب کردند که از حقیقت خبر نداشتند. این واقعیتی است که اتفاق افتاده. و اصلا چه اهمیتی دارد؟ فضای مجازی جای بیان مشکلات مردم است نه جای این اخبار زرد.

 

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۰۸ تیر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده