رامبد جوان در کانادا می ماند و فیلم می سازد

رامبد جوان که این روزها برای به دنیا اوردن فرزندشان به کانادا سفر کرده است قرار است حالا حالاها در آ«جا بماند و حتی فیلم بسازد!

به گزارش شایان فیلم، شورای پروانه ساخت آثار سینمایی در جدیدترین جلسه خود با ساخت ۸ فیلمنامه موافقت کرد از جمله فیلم تازه ی رامبد جوان به نام سال نو.

همچنین فیلمنامه‌های "چراغ خاموش" به تهیه‌کنندگی کیان بابائیان، کارگردانی شاهد احمد لو و نویسندگی مهیار شاهرخی اصل، "به دستانم نگاه کن" به تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده، کارگردانی و نویسندگی بیژن موسوی کاشانی و "سال نو" به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رامبد جوان از شورای پروانه ساخت مجوز گرفتند.

در این جلسه با فیلمنامه‌های "بی‌‌نشان‌ها" به تهیه‌کنندگی امیر سماواتی، کارگردانی احسان صدیقی و نویسندگی عباس صالح مدرسه‌ای، "داستان درخت گردو" به تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی، کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی مشترک ابراهیم امینی و حسین حسنی، "شما اینجا هستید" به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی عادل یراقی، "زیر زمین" به تهیه‌کنندگی الهام غفوری، کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی مشترک محسن تنابنده و خشایار الوند و "ملاقات با جادوگر" به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان، کارگردانی جمشید بهرامیان و نویسندگی پیمان عباسی که بررسی آنها از جلسات قبل باقی مانده بود، موافقت شد.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده