فیلم جدید «مرد عنکبوتی» در آستانه افتتاحیه 100 میلیون دلاری

فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» جدیدترین محصول مشترک استودیوهای «مارول» و «سونی» از روز گذشته (7 ژوییه) در بیش از 4300 سینمای امریکای شمالی اکران شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان روز یکشنبه، فروش افتتاحیه خود را به بیش از 100 میلیون دلار برساند.اگر پیش‌گویی‌ها درست از آب در بیاید، این فیلم ابرقهرمانی هم به صف سه فیلم 2017 شامل «دیو و دلبر»، «نگهبانان کهکشان 2» و «زن شگفت‌انگیز» می‌پیوندد که با بیش از 100 میلیون دلار فروش افتتاحیه در گیشه امریکا پیشتاز به شمار می‌روند.

پیش از اکران عمومی، کارشناسان گیشه فروش افتتاحیه فیلم جدید «مرد عنکبوتی» را بین 85 تا 110 میلیون دلار پیش‌بینی کرده بودند اما با توجه به استقبال گسترده سینماروهای امریکای شمالی در نخستین روز افتتاحیه این فیلم، پیش‌بینی حداکثر فروش آن تا مرز 115 میلیون دلار افزایش یافته است.فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-man: Homecoming) با بازی تام هولاند در نقش مرد عنکبوتی 15 ساله، دومین بازسازی مجموعه فیلم‌های «مرد عنکبوتی» و شانزدهمین فیلم در «جهان سینمایی مارول» به شمار می‌رود. رابرت دانی جونیور هم در نقش «تونی استارک»ِ گروه «انتقامجویان» ظاهر شده است. مایکل کیتن، دونالد گلوور و جان فاورو از دیگر بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

بنابر آمار فروش منتشر شده، با توجه به عملکرد ضعیف فیلم‌هایی همچون «مومیایی»، «گارد ساحلی» و «شاه آرتور: افسانه شمشیر»، گیشه تابستان امسال با افت 8 درصدی در مقایسه با سال 2016 روبه‌رو بوده و به 2.07 میلیارد دلار کاهش یافته است. تحلیلگران گیشه امیدوارند اکران فیلم جدید «مرد عنکبوتی» به افزایش فروش گیشه تابستان امسال کمک کند.«مرد عنکبوتی 3» که در سال 2007 روی پرده رفت، در روزهای افتتاحیه بیش از 151 میلیون دلار فروخت و در میان پنج فیلم «مرد عنکبوتی» رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه را به نام خود ثبت کرد. آخرین محصول مشترک سونی و مارول با عنوان «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2» در سال 2014 روی پرده رفت و در روزهای افتتاحیه خود بیش از 91 میلیون دلار فروخت. توبی مگوییر در سه فیلم نخست نقش ابرقهرمان مارول را ایفا کرد و در دو فیلم بعدی، اندرو گارفیلد جایگزین او شد.فیلم جدید «مرد عنکبوتی» را جان واتس سازنده فیلم‌های «دلقک» و «ماشین پلیس» کارگردانی کرده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده