«خندوانه وجناب خان» در مقابل«نی نی و دادا»؟!

تغییرات جالب و عجیبی که از عصر روز گذشته در کانال تلگرامی برنامه «خندوانه» صورت گرفته، نشان از مواجهه جدی مدیران سیما با رامبد جوان دارد. تا جایی که شواهد حاکی از اجرای پروژه حذف قطعی رامبد جوان از برنامه «خندوانه» و جایگزینی احتمالی محمد بحرانی به جای او دارند. به گزارش بانی فیلم، کانال تلگرامی برنامه تلویزیونی «خندوانه» ناگهان توسط ادمین یا به احتمال فراوان خود رامبد جوان به «نی‌نی و دادا» تغییر نام داد و دو ویدئو نیز با معرفی کاراکترهای نی نی و دادا در آن آپلود شد. برنامه ای که جوان پس از سفر به کانادا برای تولد فرزندش در اینستاگرام خود از تولید آن خبر داده و نوشته بود: «سلام. انیمیشن‌های «نی‌نی و دادا» کار جدید من و مقداد عزیز است که برای بچه‌ها داریم تولیدشون می‌کنیم. برای ما کشف دوباره‌ دنیای کودکیمونه که همینقدر ساده و شیرین و مهمه. به کودکان پیشنهاد بدین تا با نی‌نی و دادا آشنا بشن امیدواریم دوسشون داشته باشن. پیشنهادهاتون حتما به ما کمک خواهد کرد.(ولی لطفا حوصله کنین تا تعداد بیشتری ببینین)».

امروز اما در واکنشی با چند ساعت تأخیر، دوباره نام کانال تلگرامی مذکور به «خندوانه و جناب خان» تغییر پیدا کرد تا شبهه حذف کامل جوان از برنامه خندوانه پررنگ شود. به نظر می رسد پروژه تصاحب کانال خندوانه که گویا توسط جوان از کانادا طرح ریزی شده، بلافاصله با پاتک مدیران تلویزیون یا ادمین دیگر کانال خنثی و ویدئوهای معرفی برنامه «نی نی و دادا» نیز از آن پاک شده است! اقدامی که بی شک حاوی اولتیماتومی به جوان است که «خندوانه» را می شود بدون او هم ادامه داد!

با این عنوان جدید، بعید نیست بحرانی چه به عنوان مجری با شخصیت حقیقی خود یا در قالب عروسک جناب خان، اجرای سری جدید «خندوانه» را به دست بگیرد. برنامه ای که غیبت آن بویژه در این شبهای تابستان و در خلأ برنامه های جذاب در تلویزیون، جای خالی اش بشدت حس می شود.

از سوی دیگر اگر واقعاً بازگشت جوان و همسرش به کشور بعد از انتشار آن عکس در فضای مجازی به مشکل برخورده که جوان مقدمات «نی‌نی و دادا» را از کانادا فراهم کرده، پس پروانه ساخت فیلمی با نام «سال نو» که اخیراً به نام جوان صادر شد نیز دیگر نباید محلی از اعراب داشته باشد.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۲۸ تیر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده