هیولای مدیری، بهترین سریال شبکه نمایش خانگی

تینا دلاوری: در بیست و سومین نظرسنجی وبسایت خبری تحلیلی «شایان فیلم» از شما پرسیده بودیم «از بین سریالهایی که این روزها در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود، کدامیک را پسندیده و دنبال می کنید؟»

کاربران با رایِ 50 درصدی به «هیولا» نشان دادند که از کار جدید مهران مدیری رضایت دارند و وی توانسته بعد از چند تجربۀ ناموفق دوباره نام خودش را با هیولا به عنوان یکی از نوابغ کمدی سازی در سینما و تلویزیون مطرح کند. مدیری با همکاری پیمان قاسمخانی به عنوان سرپرست نویسندگان، به دنیای رانت خواران، پول شویان و مفسدین اقتصادی سرک کشیده و واقعیات جامعه را در قالب آدمهایی که به وسیلۀ پول تبدیل به هیولا می شوند به تصویر کشیده است.

«سالهای دور از خانه» ساخته مجید صالحی با 20% آرا در رتبه دوم جای گرفت. این سریال که شخصیت های اصلی اش را از سریال «شاهگوش» وام گرفته با طنازی های خنجری و زهره توانسته تا حدودی به دل تماشاگران بنشیند.

«نهنگ آبی» جدیدترین سریال فریدون جیرانی که هم بازیگران معروف و هم تیم تولید و ساخت باتجربه ای داشت اما به دلایلی که در این مقال نمی گنجد نتوانست چندان مورد اقبال تماشاگران واقع شود و سوم شد.

و بالاخره مستند مسابقه «رالی ایرانی» که با حضور چهره هایی چون کامبیز دیرباز ، کامران تفتی ، نیوشا ضیغمی ، امیر عباس گلاب ، فردین ناجی، ترلان پروانه ، بهناز شفیعی اولین بانوی موتور ریس ایران، نیما شاهرخ شاهی ، سیاوش خیرابی، متین ستوده، سمیرا حسینی و فرزاد حسنی ساخته شده در رده ی آخر قرار گرفت .

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۱۸ امرداد ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده