گزارشی از آخرین تولیدات شبکه نمایش خانگی

با پایان بخش عمده مراحل تولید «مانکن»، قرار است به زودی توزیع این سریال آغاز شود و پس از آن به ترتیب مجموعه‌های دیگر که در انتظار پخش قرار دارند، وارد بازار می شوند. گزارش ما به نقل از فیلم نیوز را درباره آخرین وضعیت سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی در ادامه خواهید خواند:

«قورباغه» از مهم‌ترین تولیدات شبکه نمایش خانگی است که اولین تجربه سریال سازی هومن سیدی به حساب می‌آید. تصویربرداری «قورباغه» اوایل امسال با بازی نوید محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، نوید پور فرج، فرشته حسینی و هومن سیدی در خارج از کشور شروع شد و هم اکنون در تهران و شمال کشور ادامه دارد. سیدی که اغلب آثارش با استقبال زیاد مخاطب رو به رو می شود سال آینده با «قورباغه» به شبکه نمایش خانگی می آید و پیش بینی می شود این مجموعه از پرمخاطب ترین سریال های نمایش خانگی باشد.

سیروس مقدم آذر ماه سال گذشته تولید فصل اول سریال «خواب زده» را شروع کرد و تصویربرداری تا ۲۵ اردیبهشت امسال به طول انجامید. «خواب زده» به قلم سعید نعمت الله در ژانر وحشت ساخته شده و فضایی عاشقانه و ماورایی دارد. الهام غفوری تهیه کننده «خواب زده» در تلاش است فصل اول را از شهریور ماه روانه بازار کند. همچنین ۲۰ مرداد فصل دوم این سریال که در ادامه داستان فصل یک است کلید می‌خورد و تصویربرداری به دلیل تداخل پیدا نکردن با «پایتخت ۶»، تقریبا دو ماه زمان می‌برد‪.

حسین سهیلی زاده کارگردان سریال‌های تلویزیونی، اواخر سال گذشته مجموعه نمایش خانگی «مانکن» را با بازی مریلا زارعی، محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان و... جلوی دوربین برد. این سریال بر اساس فیلمنامه‌ بابک کایدان و با مضمونی اجتماعی ساخته شده و قرار است اواخر مرداد توزیع شود.

منوچهر هادی بهمن سال گذشته سریال «دل» را با حضور بازیگران مطرح سینما کلید زد. به گفته هادی سریال «دل» عاشقانه ترین اثرش است و می تواند از همان قسمت اول به راحتی مخاطب را درگیر کند. تصویربرداری این سریال تا ۴۰ روز دیگر ادامه دارد و به احتمال زیاد زمان پخش آن هم پاییز امسال باشد‪.

همچنین «هم گناه» ، «عاشقانه ۲»، «جیران» و «آقا زاده» از دیگر تولیدات مهم شبکه نمایش خانگی هستند که هریک در حال پیش تولید و انتخاب بازیگر به سر می‌برند و به نظر می‌رسد سال آینده یا شاید اواخر امسال روانه بازار شوند.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۲۰ امرداد ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده