پای انحصارطلبی «عصر جدید» درمیان است؟/ اعتراض یک تهیه کننده به حذف برنامه اش

آرش مقدم نیا: محمد مهدی عسگرپور تهیه کننده برنامه ی «هنرپیشه شو» که از سال قبل زمزمه ی ساختش شنیده می شد تعطیلی این برنامه و تخریب دکورهایش را رسما اعلام کرد. به گزارش شایان فیلم، این برنامه به تهیه کنندگی عسگرپور و کارگردانی بیژن میرباقری قرار بود سکویی برای علاقمندان به بازیگری باشد و طی فراخوانی که اعلام شد صدها نفر شرکت کردند که در نهایت 150 نفر برای حضور در برنامه پذیرفته شدند اما زمستان پارسال عسکرپور اعلام کرد که جلوی تولید این برنامه گرفته شده اما حالا او با انتشار عکسهایی از تخریب دکور برنامه رسما توقف هنرپیشه شو را اعلام کرد.

البته عسگرپور صراحتا نگفته که دلیل صداوسیما برای جلوگیری از ساخت این برنامه   چه بوده اما از هشتگ هایی که آخر مطلبش گذاشته اینطور برداشت می شود که رئیس صدا و سیما با این کار خواسته مقوله استعدادیابی در تلویزیون فقط در انحصار احسان علیخانی و برنامه ی عصر جدید باشد. از طرف دیگر  پای اپلیکشن روبیکا هم وسط است که ظاهرا با سود سرشاری که بابت تبلیغاتش در این برنامه و سایر برنامه های صداوسیما برده است اجازه نداده یک اپلیکیشن تازه وارد به نام توسکا پا به عرصه ی رقابت بگذارد.

نوشته عسگرپور را بی کم و کاست برایتان نقل می کنیم. قضاوت با خودتان:

هشت ماه پيش به دستور رئيس صداوسيما برنامه اى باهدف كشف استعداد درحوزه بازيگرى كه از ده ماه قبل تر ازآن طرحش به تصويب رسيده بود متوقف شد.كلى آدم كاربلد دورهم جمع شده بودند وكلى كارهم شده بود،نمونه اش دكور كه پس ازچندماه ساخت وساز آماده بهره بردارى بود.ظاهرا ايشان (آقاى رئيس) گفته بودند برنامه بى هيچ پرسشى تعطيل شود وخسارت هم پرداخت شود.برنامه فى الفور تعطيل شد ولى خسارتش(كه ميزانش هم توسط گروه كارشناسى تلويزيون معلوم شده بود)تااين لحظه پرداخت نشده است!

اى كاش آقاى رئيس دو كار راتدبير مى كردند اول مشخص شدن دليل توقف جهت فهم بيشتر ما وجلوگيرى از گمانه زنى هاى مختلف مثلا اينكه اين برنامه جان داده مسير عبور برنامه استعداديابى ديگر است و يا اينكه مسايل حاميان برنامه ها (كه عمدتا مالى وپيچيده است) باعث شده يك سوپراپليكيشن عزيز صداوسيما اپليكيشن ديگر رابه خاك وخون بكشد و.....

دوم اينكه بانيمى از قاطعيتى كه دستور به توقف دادند تسويه هم مى كردند.

پ ن. دكور برنامه پس ازپنج ماه نگهدارى به اميد بهره بردارى سرانجام درخردادماه ٩٨ تخريب كامل شد.

#صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران #استعدادیابی #عصرجديد #شبكه نسيم #رييس_صداوسيما#روبيكا #توسكا

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده