"تهیه‌کننده مافیایی" همچنان پروانه‌ نمایش می‌گیرد!

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای ۴ فیلم مجوز نمایش صادر کرد که یکی از تهیه‌کنندگان، چند فیلم در حال تولید، در حال دریافت پروانه ساخت، در حال دریافت پروانه نمایش و حتی در حال نمایش دارد که حاکی از دست داشتن او در مافیای تولید و اکران است.به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا طبق اخباری که در رسانه‌ها منتشر شده است، مجوز نمایش چهار فیلم «آپاچی» به تهیه‌کنندگی حسین زندباف، کارگردانی «آرش معیریان» و نویسندگی «اصغرنعیمی» و «سونامی» به تهیه‌کنندگی «علی سرتیپی» کارگردانی و نویسندگی «میلاد صدرعاملی» و «بیست و سه نفر» به تهیه‌کنندگی «مجتبی فرآورده» و کارگردانی و نویسندگی «مهدی جعفری» و «بازیووو» به تهیه‌کنندگی «سید غلامرضا موسوی» کارگردانی «امیر حسین قهرایی» و نویسندگی «سلمان خورشیدی» صادر شد.

در میان نام‌های فوق یکی از تهیه‌کنندگان، چند فیلم در حال تولید، در حال دریافت پروانه ساخت، در حال دریافت پروانه نمایش و حتی در حال نمایش دارد که حاکی از دست داشتن او در مافیای تولید و اکران است.  وضعیت موجود نشان از آن دارد که سینمای ما در تولید و اکران فاصله زیادی تا عدالت دارد. برخی از تهیه‌کنندگان، سینما را به دکان کاسبی خود تبدیل کرده‌اند و هر فیلمسازی را که از جمع کوچک و قشری آنان نباشد، در حوزه اکران و نمایش در شرایط بسیار سخت برای فروش قرار می‌دهند تا  از فیلمسازی پشیمان شود.

از طرفی طبق بررسی‌های انجام شده، برخی از تهیه‌کنندگان فوق در جمع سینماداران و مدیران پخش حضور دارند که با این حساب پرده از این حقیقت برداشته می‌شود که اصرار برای فروش بیشتر با کمدی‌های مبتذل حتی در ایام محرم و صفر چیست؟!

لازم به ذکر است که طبق بررسی‌های انجام شده و اخبار واصله، اکران فیلم‌های سینمایی کمدی تنها در دهه اول محرم و دهه آخر صفر ممنوع و در باقی ایام عزاداری مجاز است. خبرگزاری تسنیمدر گزارشی به این موضوع واکنش نشان داده و گفته است که ضرورتی برای اکران فیلم‌های کمدی در این ایام وجود ندارد و می‌توان به جای نمایش فیلم‌های کمدی، برای جبران ضرر و فروش کم، از نمایش فیلم‌های اجتماعی پرفروش استفاده کرد.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده