پنج زوجِ پولسازِ سینما در نیمه اول سال ۹۸

بحث بازیگران پول ساز در سینمای ایران همواره محل جدل بوده است.عده‌ای معتقدند این بازیگران نمی توانند به تنهایی فیلم ها را به موفقیت برسانند و حضورشان در یک ترکیب مناسب می تواند به موفقیت منتج شود. در مقابل اما نمونه های زیادی از فیلم های رضا عطاران و نوید محمدزاده و رضا گلزار بوده که با هر ترکیبی به موفقیت رسیده. نیمه اول امسال اما متعلق به  زوج های پول ساز بود . ترکیب بازیگرانی که قبلا در کنار هم به موفقیت رسیده بودند و بار دیگر این موفقیت را تکرار کردند.

نوید محمدزاده / پیمان معادی

دو بازیگری که در فیلم پرطرفدار «ابد و یک روز» به محبوبیت زیادی رسیدند و سکانس های بازی هایشان بارها دست به دست شد بار دیگر در فیلم دوم سعید روستایی روبروی هم قرار گرفتند و در نقش پلیس و قاچاقجی مواد مخدر تقابل های جالبی بین آنها شکل گرفت. فروش یازده میلیاردی و مخاطبان یک میلیون و ششصد هزار نفری این زوج در فیلم بعدی به بیست و هفت میلیاد تومان فروش و دو میلیون و سیصد هزار مخاطب رسید.

محمدرضا گلزار / مهران مدیری

زوجی که همین امسال با «رحمان ۱۴۰۰» شکل گرفت و می‌رفت که رکورد فروش سینمای ایران را بشکند که جلوی اکران فیلم گرفته شد. هر دو فیلمی که این دو در کنار هم بودند فروش مناسبی داشتند. فیلم بعدی این دو بازیگر یعنی «ما همه با هم هستیم» کمتر از حد انتظار فروخت اما از ده میلیارد تومان گذشت. زوج تازه شکل گرفته مدیری-گلزار از زوج های پول ساز امسال سینما بود و بعید نیست همکاری سومشان به فروش بیشتری برسد.

پژمان جمشیدی / سام درخشانی

زوجی که از تلویزیون و شبکه سه با سریال «پژمان» شکل گرفت حالا یکی از پول ساز ترین ترکیب های سینمای ایران است. پژمان جمشیدی و سام درخشانی ابتدا در «خوب بد جلف» و سپس در «تگزاس » و «تگزاس۲» همکاری کردند و تا اینجا با سه فیلم‌شام به مجموع فروش ۵۰ میلیارد تومان رسیده اند و با اکران «خوب بد جلف ۲» می توانند به رکورد بالاتری هم برسند.

نوید محمدزاده / پری ناز ایزدیار

اولین بار در «ابد و یک روز» با هم همکاری کردند فیلمی که موفقیتش را به دلایل زیادی ربط دادند  این موفقیت اما در «سرخپوست» تکرار شد و تحسین های زیادی از بازی این دو شد. «سرخ‌پوست» بعد از «ابد و یک روز» به فروش و مخاطب بالایی رسید و اگر «متری شیش و نیم» که این دو نقشی مقابل هم در آن نداشتند را نادیده بگیریم این دو بازیگر در فیلم‌هایشان در مجموع بیست و پنج میلیارد تومان فروش و دو میلیون و هفتصد هزار مخاطب داشته‌اند.

جواد عزتی / امیر جعفری

جواد عزتی سال گذشته موفق ترین گیشه را بین بازیگران سینمای ایران داشت. در نیمه اول امسال همکاری مجددش با امیر جعفری بود که به موفقیت رسید. هر دو همکاری جواد عزتی و امیر جعفری  در دو فیلم حامد محمدی به موفقیت تجاری رسیده است. «اکسیدان» در اکران سال ۹۶ به فروشی غیر قابل انتظار رسید و «چهارانگشت» از پرفروش‌های امسال بود تا دو فیلم این زوج در مجموع ۲۰ میلیارد تومان فروش و بیش و از دو میلیون مخاطب داشته باشند.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده