«لاله» بعد از شش سال به خط پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد سرانجام پس از حدود 6 سال تعلیق به پایان رسید.به گزارش شایان فیلم از ایسنا، از سال 92 که فیلمبرداری «لاله» به تعلیق درآمد، کارگردانش در صدد ادامه ساخت آن بود که از مدتی قبل مرحله دوم فیلمبرداری با تهیه‌کنندگی تورج منصوری که مدیریت فیلمبرداری را هم از ابتدا برعهده داشت شروع شد و روز جمعه 19 مهرماه هم تمام شد.

ساخت این فیلم در مرحله اول به تهیه‌کنندگی پروانه پرتو بود و فیلمبرداری 40 درصد باقی‌مانده به تهیه‌کنندگی تورج منصوری انجام شد که این بخش توسط حسن ایوبی در حال تدوین است. البته بخش ابتدایی فیلم تدوین شده و گروه امیدوار است که تا یک ماه آینده تدوین به پایان برسد.

این فیلم چند سال قبل بر سر مالکیت دچار حاشیه‌هایی شد که از سرگیری و تمام شدن فیلمبرداری‌اش نشان می‌دهد مشکلاتی که مانع از ادامه کار بود برطرف شده ولی با این حال با توجه به تاخیری که در ادامه ساخت این فیلم پیش آمد،  هماهنگی برای حضور تمام عوامل فنی مرحله قبل سخت بود به همین دلیل تغییراتی در عوامل صورت گرفته و مثلا صدابردار قبلا ایرج شهزادی بود که به دلیل حضور در پروژه‌ای دیگر نتوانست همکاری‌اش را ادامه دهد و محمود کاشانی صدابرداری کار را تمام کرده است.

فیلم «لاله» درباره‌ی «لاله صدیق» یکی از قهرمان‌های اتومبیل‌رانی ایران است. در این فیلم سارا امیری (در نقش لاله)، ایرج نوذری، سینان تازچو، نیکی کریمی، سام قریبیان، همایون ارشادی، پیام اینالویی، محمود اردلان، امیرعلی دانایی و محمد صادقی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده