رضارویگری: به عشق "نود" تلویزیون نگاه می‌کردم!

رضا رویگری بازیگر سینما، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در مورد سه کار صحبت شده است، اما چون هنوز قرارداد امضاء نشده است، قادر به دادن اطلاعات بیشتر نیستم.به گزارش سلام نو،وی در خصوص علت کمرنگ شدنش در عرصه بازیگری اظهار کرد: متأسفانه به دلیل بیماری پیشنهادات کاری کمتر شده است و کارهایی که صحبت می‌شود برخی را دوست ندارم و قبول نمی کنم و متأسفانه تا نیرویی برای کار کردن می‌گیرم مرا دچار حاشیه می‌کنند.

وی در ادامه پیرامون ساخت حاشیه‌ها علیه وی تصریح کرد: آدم‌های بیکار و حسودی وجود دارند که دست به ساخت حاشیه می‌زنند و من نمی‌دانم جای چه کسی را تنگ کرده‌ام اما آن افراد باید بدانند که من اگر هم بروم آن‌ها نمی‌توانند جایگاه مرا بگیرند.

رضا رویگری در خصوص توقف نمایش "حسن کچل" اظهار کرد: نمایش "حسن کچل" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امید اسدی بود که علیرغم تمرینات و نمایش دو روزه آن به دلیل بدعهدی برخی دوستان که دیگر بر روی صحنه نیامدند متوقف شد.

وی در همین راستا ادامه داد: تمامی شایعاتی که در این باب مطرح شده است که من باعث توقف این نمایش شده‌ام، دروغ محض است و من به شدت آن‌ها را تکذیب می‌کنم بلکه بدقولی برخی از دوستان بود، که بر سر صحنه نیامدند و باعث توقف اجرای این تئاتر شدند و امید اسدی به عنوان کارگردان می‌تواند صحبت‌های مرا تأیید کند و شاید این دو نفر برای تبرئه خودشان گناه را گردن من انداخته‌اند و من در طول پنجاه وهفت سالی که در عرصه بازیگری فعالیت کرده‌ام تا به امروز نشده است که بر سر کاری حضور نیافته باشم و برخی چون این کاره نیستند این رفتارها را از خودشان نشان می‌دهند و زمانی که افراد غیرحرفه‌ای و به دور از اخلاق وارد این حرفه می‌شوند این اتفاقات می‌افتد.

بازیگر "خوب، بد، جلف" در خصوص مهمترین اولویت خود برای پذیرش یک نقش و شاخص‌ترین نقشی که ایفا کرده است، اذعان کرد: در وهله اول متن خوب و پس از آن نقشی که به من محول می‌شود، برای بنده حائز اهمیت است و در بین تمامی فیلم‌ها و سریال‌هایی که کار کردم، مختارنامه بیشترین مخاطب را داشت.

وی در خصوص فیلم سینمایی "زهر مار" و بازخورد به این فیلم اظهار کرد: فیلم سینمایی "زهر مار" به کارگردانی جواد رضویان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که من در کنار هنرمندانی چون سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، برزو ارجمند، نسیم ادبی، علیرضا استادی، سیامک ادیب و حسین محب‌اهری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ام و بازخورد سینمایی‌ها به این فیلم بسیار خوب بود و آن را بسیار پسندیده بودند.

بازیگر فیلم سینمایی "زهر مار" در خصوص تجربه همکاری خود با جواد رضویان در این فیلم اظهار کرد: جواد رضویان شخصاً انسان دوست‌داشتنی است و بسیار از همکاری با او لذت بردم و راضی بودم.

بازیگر سریال "مدینه" در خصوص وضعیت امروز سینما و تلویزیون اظهار کرد: من به عنوان بیننده تلویزیون فقط به عشق دوشنبه شب‌ها و برنامه "نود" تلویزیون را نگاه می‌کردم که متأسفانه مانع پخش آن شدند و سریال‌های حال حاضر را به دلیل مشغله‌ای که دارم نمی‌توانم تماشا کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه "نود" و عادل فردوسی پور بسیاری از مردم را به تلویزیون ایران جذب کرده بود اما حالا با پخش نشدن آن مردم جذب برنامه مشابه آن که از کانال‌های بیگانه پخش می‌شود شده‌اند و جای خالی این برنامه بسیار حس می‌شود.

رضا رویگری در خصوص وضعیت امروز تئاتر گفت: در حال حاضر متن‌های خوب در تئاتر کمتر به دست کارگردانان می‌رسد و آن‌ها هم مجبورند برای جلب رضایت سرمایه‌گذاران به دنبال سلبریتی‌ها روند و سلبریتی‌ها هم برای تئاتر نیستند و تئاتر ابزار و قوانین خودش را دارد.

وی در پایان در خصوص تأثیر حضور سلبریتی‌ها در رونق تئاتر خاطر نشان کرد: حضور سلبریتی‌ها باعث فروش بیشتر بلیت‌های تئاتر شده است اما این به رونق تئاتر ارتباطی ندارد.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده