«موچین»؛ جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی

«حسین تبریزی» کارگردان و نویسنده در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تولید اولین سریال خود در شبکه نمایش خانگی گفت: سریال «موچین» در ۱۳ قسمت به قلم خودم و گروهی از نویسندگان به نگارش درآمده است.وی ادامه داد: این سریال کمدی اجتماعی خانوادگی است که به معضلات خانوادگی و اجتماعی مردم روز جامعه می‌پردازد. این سریال به تهیه کنندگی میثم آهنگرانی و مجریان طرح: جمال گلی و سیروس ذوالفقاری در مرحله پیش تولید قرار دارد.

این کارگردان با اشاره به شروع زمان تولید نیز بیان داشت: اگر همه برنامه‌ریزی‌هایمان طبق روال پیش رود قرار است اوایل آذرماه تولید را شروع کنیم.

تبریزی درباره انتخاب بازیگران این سریال نیز گفت: هنوز بازیگران این سریال را انتخاب نکردیم و این روزها مراحل پایانی نگارش و انتخاب بازیگر را پشت سر می‌گذاریم. «موچین»کار پر بازیگری است و ما نیز قصد داریم تا از بازیگران چهره و مطرح سینما و تلویزیون برای بازی در آن استفاده کنیم.

این کارگردان با اشاره به اینکه همه لوکیشن‌ها در تهران قرار دارند،‌ افزود: همه لوکیشن‌های این سریال در تهران قرار دارند و قرار نیست تا غیر از تهران به شهر دیگری سفر کنیم.

حسین تبریزی تا به حال کارگردانی سریال‌های «جاده در دست تعمیر»، «تا رهایی»، «قسم»، «بوی بارون«، «کیفر»، «همسرائی» و همچنین ساخت تله فیلم‌های متعددی را برای تلویزیون به عهده داشته است.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده