پیکر تهیه‌کننده تلویزیون به خانه ابدی تشییع شد

آیین تشییع پیکر مجید اوجی تهیه کننده با سابقه تلویزیون با حضور فلورا سام همسر وی، مسئولان شبکه های صداوسیما و برخی هنرمندان از جمله مهران مهام، علی اوجی، برزو ارجمند، لاله اسکندری، سیاوش طهمورث، سعید پورصمیمی، کمند امیر سلیمانی، آرمان زرین کوب، الهام پاوه نژاد، نیکی مظفری و حسن زارعی، و آناهیتا همتی برگزار شد.

پژمان بازغی بازیگر کشور با اشاره به اینکه اوجی همیشه از حامیان تولید فیلم و سریال بود گفت: وی در این اواخر برخلاف مشکلات بیماری خود با انرژی پیگیر کارها بود و هر کاری که می توانست انجام می‌داد.وی همچنین از مدیران سازمان صدا و سیما درخواست کرد تا نگاه بهتری نسبت به تهیه کنندگان داشته باشند.

سپس حسن زارعی دیگر بازیگر کشور پشت تریبون قرار گرفت و اظهار داشت: مجید از نوجوانی در تئاتر کودک و نوجوان شیراز کار می کرد با هم به دانشگاه آمدیم و ادامه دادیم و او همیشه با جدیت هر کاری به دستش دادند به بهترین شکل ممکن انجام داد.به گفته وی، اوجی چند سال بیکاری را تجربه کرد و از بابت این موضوع نیز سال ها رنج کشید و با وجودی که به کار خود وارد بود اما افسوسِ اینکه کاری به وی نمی دهند را نیز با خود همراه داشت.

وی افزود: در طول تصویربرداری سریال مرضیه هم با وجود بیماری شدید به کار ادامه داد زیرا معتقد بود باید به قول خود به سازمان صدا و سیما عمل کند.

لاله اسکندری نیز با اشاره به آغاز همکاری خود با اوجی از ۱۶ سال پیش تاکید کرد: او عاشق کار و زندگی اش بود و به کارش عشق می‌ورزید اما در سال‌های آخر، تلویزیون در حقش کوتاهی کرد و یکی از بهترین تهیه‌کنندگان خود را کنار گذاشت.علی اوجی، مهدی فرجی و محمدرضا جعفری جلوه نیز به ذکر خاطراتی از وی پرداختند.

پیکر اوجی برای خاکسپاری در قطعه هنرمندان به بهشت زهرا (س) تشییع شد،‌ روز پنجشنبه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ مراسم ترحیم وی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

وی از تهیه کنندگان با سابقه صداوسیما محسوب می شد که پس از تحمل بیماری عصرگاه ۱۷ آبان‌ماه دار فانی را وداع گفت.

مجید اوجی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد  ۱۳۴۰ هجری شمسی ، همسر فلورا سام بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی بود که مدتی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد.

سفر سبز، توطئه فامیلی، باغ سرهنگ، همسایه ها، به سوی افتخار، نشانی، تا رهایی ، ما فرشته نیستیم، تعطیلات رویایی و مرضیه از جمله سریال هایی است که اوجی تهیه کنندگی آنها را بر عهده داشته است.

برچسب ها:

[]
تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده