دستمال به دست‌ها بازیگر شده اند!

سیدعلی ضیا چهارشنبه شب میزبان غلامحسین لطفی بازیگر سینما و تلویزیون بود. لطفی در ابتدا درباره بیماری که درگیر آن بوده، گفت: داستان یک سریال اینطور بود که در خانه ام دزد می آید و من باید دنبال دزد می کردم. برای اینکه تعقیب و گریز راحت تر انجام شود یک بشکه گذاشته بودند و من از آن بالا می رفتم تا از دیوار دنبال دزد بروم. دو بار این صحنه تکرار شد و کارگردان گفت یک برداشت دیگر هم بگیریم. بار سوم از آنجایی که لبه دیوار خیلی باریک است، پای ام لیز خورد و در استخر همسایه افتادم که از بدشانسی من آب نداشت. وقتی چشمم را باز کردم دیدم در بیمارستان هستم و از سینه به پایین در گچ است. این موضوع برای ۷ سال پیش است اما همچنان درگیر هستم و فیزیوتراپی می کنم.

لطفی یادآور شد: ۴۵ کیلو لاغر شدم و یکی از دکترها به من گفت اگر این اتفاق یک حُسن داشته باشد که تو چند سال بیکار در خانه بودی و این همه هزینه کردی همین است که لاغر شده ای.

لطفی یادآور شد: ۳۴ فیلم سینمایی و بی‌نهایت سریال بازی کردم که معروف‌ترین‌شان «خانه به دوش» است که من و آقای لولایی باجناق بودیم.

وی درباره فیلمی که ساخته و در آن آقایان عبدی و خمسه با هم دعوا داشتند و شما آنها را با هم آشتی داده است، توضیح داد: این فیلم جزو اشتباهاتی بود که من کردم. در ساخت آن فیلم ادعایی ندارم چون سفارشی بود. من با یک فیلمنامه‌نویس معتبر آن را بازنویسی کردیم و تهیه‌کننده می‌گفت باید خمسه و عبدی حتما در کنارهم باشند اما آنها آن زمان با یکدیگر مشکل داشتند و من سعی می‌کردم طوری دکوپاژ کنم که اینها روبروی هم نباشند چون واقعا از هم خوششان نمی‌آمد!

ماجرای روبوسی دزد و پاسبان!

وی ادامه داد: تا اینکه به سکانس های پایانی رسیدیم که آقای عبدی که پاسبان بودند باید آقای خمسه را که دزد بود دستگیر می‌کرد. خیلی فکر کردم چه کنیم. به هر صورت صحنه شلوغی آماده کردیم و در این صحنه بدون اینکه ما بخواهیم دزد و پاسبان مجبور شدند همدیگر را ببوسند و با هم آشتی کردند.

وی درباره فیلم و سریالهای امروزی اظهار کرد: من اعتقادی درباره کارهای جدید دارم که ممکن است خیلی ها دوست نداشته باشند. من اعتقاد دارم خیلی ها که بازیگر نیستند دارد بازی می کنند. سن و سالشان مهم نیست اکثر کسانی که بازی می کنند بازیگر نیستند و فقط بازی می کنند. کسانی که کاربلد هستند در خانه نشسته اند و عذرخواهی می کنم کسانی که دستمال به دست هستند وارد کار می شوند..

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۱۵ آذر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده