ادعای جنجالی مهناز افشار علیه محسن تنابنده

آرش مقدم نیا: مهناز افشار که چند ماهیست از کشور خارج شده، با اینکه با شبکه ماهواره ای ام.بی.سی.پرشیا همکاری داشته، اما هنوز کشف حجاب نکرده و این یعنی برای بازگشت به ایران امید دارد. اما از این طرف، خبرهای خوشی شنیده نمی شود. پس از حذف عکس و فیلم افشار از تیزرهای تلویزیونی فیلم قسم؛ وزارت ارشاد هم دستور داده عکس وی از روی پوستر فیلمهای آشفته گی و قسم (در شبکه نمایش خانگی) حذف شود. دستوری که به معنای ممنوع الکاری این بازیگر است.

از سوی دیگر، مدتی قبل حکم جلب مهناز افشار به خاطر شکایت یک طلبه بابلی صادر شد. او از افشار به دلیل استفاده از عکس‌ش در توئیتر شکایت کرده بود.

مهناز افشار پیشتر یک مطلب توییتری جنجالی که ظاهرا به یک روحانی منتسب بود را بازنشر کرده بود. در این توئیت یک روحانی از زنان ایرانی می‌خواست به صیغه نیروهای حشد شعبی درآیند. افشار با اعتراض به این مطلب، نوشته بود: "چرا هیچ‌کس به این توییت پاسخی نمی‌دهد". البته وی کمی بعد این پیام توئیتری خود را پاک کرد.

و حالا مهناز افشار، محسن تنابنده را عامل اظهار نظرها و موضع گیری های سیاسی خود می داند. او نوشته: "نمی دونم چقدر حذف مجدد تصویرم واقعیه. فقط دلم میخواد این بار بگم محسن تنابنده، کاش بیای در مورد تنها شکایت خصوصی من که مربوط به طلبه آملی و موضوع صیغه شدن زنان ایرانی به حشد الشعبی هست، شفاف سازی کنی و کلاً بگی چرا همیشه به فکر خودت بودی نه عوامل؛

 شلوغ کاری مشهد، موضوع اختتامیه جشنواره، اسکرین شات طلبه آملی که برای من فرستادی و بیا توضیح بده که چطور گودال من رو خالی‌تر کردی. بگو چطور خودتون، منو حذف کردید؟!"

هر چند که افشار خودش را مظلوم و قربانی می داند اما بزرگتر از او هم در وادی فرهنگ و هنر این مملکت زیاد بوده اند که کنار گذاشته شدند یا ممنوع الکار شدند یا مجبور به مهاجرت شدند (مثل فردین، ملک مطیعی، بهروز وثوقی و ....) اما همگی سکوت کردند و زیر میز بازی نزدند که چرا من باید ممنوع الکار باشم اما فلان همکارم که سابقه ی فلان هم دارد می تواند در ایران بماند و بودجه دولتی بگیرد و کار کند!

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۰۹ بهمن ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده