دنباله سریال "دنیای شیرین دریا" بدون پوپک گلدره

فرهاد بشارتی بازیگر مجموعه تلویزیونی "دنیای شیرین دریا" از مذاکره برای ساخت دنباله‌ای برای این مجموعه محبوب تلویزیونی خبر داد.فرهاد بشارتی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه یکی از بهترین کارهایش در زندگی حرفه‌ای "دنیای شیرین دریا" بوده است بیان کرد که قرار است خودش فصل دوم این سریال را بسازد و گفت: صحبت‌هایی انجام شده و اگر بودجه این سریال تامین شود فصل جدیدی از آن را خودم خواهم ساخت.

وی اضافه کرد: پیش از این چند بار با بهروز بقایی حرف زده بودیم و چندی پیش هم با بیژن بیرنگ صحبت کردم تا این مجموعه را مطابق فضای روز بازسازی و به نوعی شخصیت‌ها را دوباره طراحی کنیم تا در ادامه همان سریال باشد، هرچند پوپک گلدره دیگر در میان ما نیست. ممکن است خودم کارگردانی این مجموعه را بر عهده بگیرم و بهروز بقایی مشاور این کار باشد.

بشارتی درباره این سریال بیان کرد: "دنیای شیرین دریا" کاری بود که من با آن شناخته شدم و البته پیش از آن هم کار کرده بودم اما این کار تاثیر زیادی در شهرت من گذاشت. عوامل سازنده این سریال بسیار باتجربه بودند و به همین دلیل در زمان خودش بسیار موفق شد و حتی خاطرم هست در همان سال‌ها 99 درصد مخاطب داشت و از کودک هفت ساله تا پیرمرد و پیرزن آن را می‌دیدند. البته آن زمان چند شبکه بیشتر نبود و طبیعتا کارها خیلی دیده می‌شد.

این بازیگر اظهار کرد: آن زمان دوره‌ای طلایی برای کارهای کودک بود و اگرچه سریال‌های کمی ساخته می‌شد اما بالاخره بودجه بود که همان‌ها ساخته شود. بعد از آن سریال برای من اتفاقی مثل "دنیای شیرین دریا" رخ نداد و حتی بیشتر سمت کارهای بزرگسال کشیده شدم.

وی در پایان درباره شهرتی که از آن کار به دست آورد گفت: خاطرم هست آن زمان بهروز بقایی برای نقش من به‌عنوان "عمو حسن" در این مجموعه می‌گفت باید این نقش را آنقدر شیرین بازی کنی که همه بچه‌های ایران بگویند ای کاش او عموی من بود. فکر می‌کنم همین اتفاق هم رخ داد و بچه‌ها من را تا مدت‌ها بعد از سریال به نام عمو حسن می‌شناختند. به ویژه که من خودم برادر ندارم و نتوانستم عمو باشم و از طریق این مجموعه توانستم عموی همه بچه‌ها شوم.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده