اظهارات جواد رضویان دربارۀ غفوریان و شفیعی‌جم

سید جواد رضویان با اعتقاد بر اینکه  کرونا هم گذاری است و رد می‌شود و می‌رود"، ادامه داد: به نظرم چیزهایی برای ما گذاشت. من این واژه را هر وقت می‌شنوم ترجیح می‌دهم یاد اتفاقاتی بیفتم که این روزها در خیابان‌ها و خیریه‌ها دیده‌ام. در روزهای کرونا یاد زمان جنگ افتادم؛ معنای ایثار دوباره زنده شد و تعبیر مجدد شد.

این بازیگر سپس درباره احتکار ماسک در زمان شیوع کرونا گفت: نان درآوردن از ترسیدن مردم! چطور تاوان پس می‌دهیم. من مانده‌ام اصلا این نان را می‌شود خورد.

رضویان که مهمان برنامه "باغ رمضان" بود، درباره سریال‌های رمضانی گفت: خدا حمید صدری را حفظ کند. جای خالی او و رضا عطاران چند سالی است در روزهای ماه مبارک رمضان احساس می‌شود. احساس می‌کنم بعد از رفتن رضا عطاران از تلویزیون کارها خیلی رنگ و بوی ماه مبارکی ندارد. امیدواریم زودتر به تلویزیون بازگردد. خیلی موافقم با اینکه یک جای کار می لنگد که هنوز هم سریال های قدیمی مخاطب دارند. کارهای جدید رنگ و بوی ماه مبارک رمضان را ندارند.

او همچنین درباره مجموعه طنزی که برای شبکه سه سیما می سازد، گفت: فعلا اسم سریال "صفر بیست و یک" است. من و سیامک انصاری هستیم. کارگردانی را هم به اتفاق انجام می دهیم. نمی‌دانم چطوری!

او در ادامه درباره عکس هایی که در برنامه به نمایش گذاشته شد، گفت: روح عارف لرستانی قرین رحمت باشد. الهی بگردم خدا سعید پیردوست را حفظ کند. سیبیل مصنوعی‌های من در لبم فرو می رفت احساس می کردم سنجاق ته گرد فرو می رود در همین شرایط سعید پیردوست باید یک دیالوگ ۵ یا ۶ خطی می گفت و ما هم باید پاچه خواری او را می کردیم. من این سیبیل ها را در گوش سعید پیردوست می کردم. در همان شرایط دیالوگش را می گفت. نمی دانم چرا مهران غفوریان بعد از لاغری تغییر هویت داد. مهران شرایطی برای زانویش پیش آمد. یک تکه از استخوان لگنش را برداشتند و به خاطر همین مجبور شد وزنش را کم کند. در یکسری از برنامه ها دیدید لنگ می زند و سخت راه می رود. خیلی به خودش سختی داد. بدون تعارف می گویم بهترین بازیگر تیپ ایران است.

وی افزود: روی دست رضا شفیعی جم بازیگر تیپ ساز نداریم. من خودم غالبا تیپ شخصیت بازی می کنم ولی باید سر کلاس‌های رضا بنشینم. او انگار یک بانک و یک آرشیو درونی عجیب و غریب دارد که سال‌هاست با آنها بزرگ شده است. مگر می شود آدمیزاد جغد شود. او در صحنه ای این را بازی کرد. جای کارهای درجه یک رضا عطاران در تلویزیون خالی است.

رضویان گفت: ۹۰ درصد خاطرات من غیرقابل پخش است. اینقدر خاطرات غیرقابل پخش دارم. نمی‌توانم بگویم. دلم می‌خواهد ولی نمی‌شود.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۰۱ خرداد ۱۳۹۹






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده