چند مینی‌سریال جذاب برای یک آخرِ هفتۀ شما

برترین‌ها: مینی‌سریال،چیزی میان فیلم سینمایی و سریال است، یک خوراک مناسب برای پر کردن آخر هفته، در این مطلب چند مینی‌سریال محبوب ایرانی‌ها را گرد هم آوردیم، باشد که به کارتان بیاید.

غیر ارتدکس/عنوان اصلی: Unorthodox/محصول: ۲۰۲۰

غیر ارتدکس (Unorthodox) یکی از مجموعه‌های درام منتشر شده از سرویس نتفلیکس است که برداشتی آزاد از زندگی‌نامه‌ی «دبورا فلدمن» را در قالب چهار قسمت ۵۵ دقیقه‌ای به تصویر می‌کشد. این سریال در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۰ (۷ فروردین ۱۳۹۹) در کشور آلمان منتشر شده است. همچنین ستارگانی همچون شیرا هااس، امیت رهاو، جف ویلبوش در این سریال به ایفای نقش میپردازند.

خلاصه داستان: این سریال داستان زن جوان یهودی ارتدوکسی است که از جامعه مذهبی اطرافش و ازدواجی که برایش برنامه‌ریزی کرده‌اند فرار می‌کند تا زندگی جدیدی را آغاز کند...

اشیای تیز/عنوان اصلی: sharp objects/محصول: ۲۰۱۸

سریال اشیای تیز از ۸ جولای ۲۰۱۸ ( ۱۷ تیر ۱۳۹۷) در ۸ قسمت از کانال HBO پخش شد. ژان مارک ولی، کارگردان کانادایی، این‌بار با یک درام اسرارآمیز به نام «اشیای تیز» توجه مخاطبانش را جلب کرده است.

داستان اشیای تیز، بر اساس رمانی با همین نام از «جیلیان فلین» است. هنگام تماشای سریال می‌توانید سنگینی وزن فکری که پشت هر جزییات سریال مانند موسیقی‌ها، تدوین امپرسنیونستیک و نشانه‌های تصویری که از طریق علاقه وسواس گونه‌ی کَمیل پریکر (ایمی آدامز) به ببیننده انتقال داده می‌شود را حس کنید.

خلاصه داستان: کَمیل پریکر (امی آدامز)-روزنامه نگاری که در شیکاگو دیلی کار می کند و در تلاش است تا در شیکاگو زندگی خوبی برای خودش بسازد. کَمیل برای تهیه گزارش از قتل یک دختر بچه به زادگاهش برمی گردد. او به سرنخ‌هایی می‌رسد که به نحوی به کودکی اش و حوادث تلخی که منجر به خودآزاری کردنش شده، مرتبط است.

وقتی آن‌ها ما را می‌بینند/عنوان اصلی: When They See Us/محصول: ۲۰۱۹

وقتی آن‌ها ما را می‌بینند (When They See Us) یک مینی‌سریال آمریکایی در ژانر تاریخی و درام به کارگردانی ایوا دوورنی است. این مینی‌سریال ۴ قسمتی تولید نت‌فلیکس و محصول سال ۲۰۱۹ است. این سریال بی‌نهایت تلخ است. اگر حال و روز خوشی ندارید یا به‌دنبال فیلم و سریالی سرگرم‌کننده می‌گردید مطلقاً سمتش نروید.

خلاصه داستان: این سریال در مورد یکی از مهم‌ترین پرونده‌هایی قضایی تاریخ شهر نیویورک است، پرونده تجاز و ضرب و شتمی که درست فرودین ۳۱ سال پیش اتفاق افتاد. بر اساس پرونده جاگر سنترال پارک نیویورک (حمله و تجاوز به تریشا میلی زن ۲۸ ساله سفیدپوست آمریکایی) و در مورد ۵ نوجوان سیاه‌پوست است که به اتهام تجاوز جنسی و حمله به یک زن در سال ۱۹۸۹ در سنترال پارک شهر نیویورک بازداشت و محاکمه می‌شوند.

بازی انگلیسی/عنوان اصلی: the english game/محصول: ۲۰۲۰

مینی سریال بازی انگلیسی در ژانر تاریخی محصول سال ۲۰۲۰ است. این سریال از شبکه جهانی نتفلیکس منتشر شد. در این سریال ادوارد هولکروفت، کوین گاتری، شارلوت هوپ، نیام والش، کریگ پارکینسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

خلاصه داستان: این سریال ورزشی درباره داستان اختراع فوتبال و اینکه چگونه به سرعت بیشرفت کرد و با عبور از تقسیمات طبقاتی به یک بازی جهانی تبدیل شد و اینکه چطور توانست در همه اقشار جامعه مورد استقبال قرار بگیرد و محبوب‌ترین بازی جهان شود.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۰۱ تیر ۱۳۹۹






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده