نامزدی خانم بازیگر ۴۶ ساله با پسر ۲۲ ساله

کیت بکینسل بازیگر هالیوودی ۴۶ ساله با جوانی که ۲۲ سال از او کوچکتر است وارد رابطه عاطفی شده‌است. تصاویری از این زوج جدید هالیوودی به تازگی منتشر شده‌ است.

کیت بکینسل متولد ۲۶ ژوییه ۱۹۷۳ میلادی در لندن است. وی بازیگر انگلیسیِ سینمای هالیوود است. درحالی‌ که سرگرم تحصیل در دانشگاه آکسفورد بود، فرصت بازی در فیلم "هیاهوی بسیار برای هیچ را"، که براساس نمایش‌نامه‌ای از شکسپیر بود، به‌دست‌ آورد.

درطول دهه‌ی ۱۹۹۰ ، به بازی در سریال‌‌های تلویزیونی و فیلم‌‌های سینمایی می‌‌پرداخت که یکی از مهم‌ ترین آنها، بازی در فیلم تلویزیونیِ اِما بود. کیت بکینسل در سال ۲۰۰۱، پس از آنکه شارلیز ترون بازی در فیلم پرل هاربر را رد کرد، فرصت بازی در این فیلم را به‌دست‌ آورد و در مقابل بن افلک به بازی پرداخت.

بعد از بازی در این فیلم، او توانست در فیلم‌‌هایی مانند دنیای مردگان، هوانورد و ون هلسینگ به بازی بپردازد. در سال ۲۰۰۸ نیز برای بازی خوب خود در فیلم تنها حقیقت، نامزد جایزه بهترین اجرا از طرف انجمن منتقدین شد.

لن وایزمن، کارگردان ۴۳ امریکایی که با مجموعه فیلم های Underworld و جان سخت شهرت داشت، از همسرش کیت بکینسیل، که در آن موقع ۴۳ ساله بود تقاضای طلاق کرد. این زوج که در هالیوود از زوج های موفق محسوب می‌شدند، پس از دوازده سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. آنها از یکدیگر فرزندی نداشتند.

به گزارش تابناک باتو، کیت بکینسل چند روز پیش با گودی گریس ۲۲ ساله نامزد جدیدش دیده شد. آن دو دست یکدیگر را گرفته بودند و موسیقی گوش می‌کردند. پیاده‌روی آنها در فضای باز و در نزدیک خانه کیت در برینتوود لس‌آنجلس بود. ماجرای عاشقانه کیت و گودی گریس که یک مجری برنامه‌های اینترنتی است از چند ماه پیش آغاز شده‌است. کیت به بودن در کنار مردان جوان شهرت دارد، پیش از این، کیت با ریوی ۲۱ ساله و قبل‌تر نیز با ژاک وایتهول ۳۰ ساله نامزد شده بود.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۸ امرداد ۱۳۹۹






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده