«نهنگ عنبر ۲» نوزده میلیاردی شد

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر۲: سلکشن رویا» که روزهای پایانی اکران خود در سینماهای کشور را پشت سر می‌گذارد، توانست از ۱۹ میلیارد تومان فروش در گیشه عبور کرد. این فیلم اگر 7۰۰ میلیون تومان دیگر بفروشد، می‌تواند جای «گشت ۲» را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بگیرد.

جدیدترین ساخته سینمایی سامان مقدم، از ۲۰ اردیبهشت ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمد و در روزهای آغازین اکران خود، به فروش بی سابقه‌ای دست یافت. اما پس از حملات تروریستی تهران، حدود دو هفته با افت فروش مواجه شد و مجددا مورد استقبال سینماروها قرار گرفت.

روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» در آمد این فیلم سینمایی تا چهارشنبه را ۱۹ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم کمدی در تهران ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان ۷ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان فروش کرده است.

رکورد پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در اختیار «گشت ۲» سعید سهیلی است. این فیلم سینمایی بنا بر اعلام پخش کننده آن توانست نزدیک به ۱۹ میلیارد و 700 میلیون تومان فروش کند و با این احتساب فیلم سامان مقدم تنها 7۰۰ میلیون تومان تا عبور از رکورد فیلم سعید سهیلی فاصله دارد.

از روز جمعه فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» مهران مدیری جایگزین «نهنگ عنبر۲: سلکشن رویا» در سینماهای سراسر کشور خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که فیلم سامان مقدم برخی سینماهای آزاد خود را حفظ کند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده