نمایش «بچه دزدی» در آمریکا به راه افتاد!

 فیلم سینمایی "بچه دزدی" به کارگردانی "لوئیس پریتو" و با بازی "هلی بری" از دیروز اکران بین‌المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرده است. به گزارش شایان فیلم از میزان، فیلم سینمایی "بچه دزدی" به کارگردانی "لوئیس پریتو" و با بازی "هلی بری" از دیروز اکران بین‌المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرده است.این فیلم داستان مادری است که پس از دزدیده شدن پسرش به دنبال آدم‌ربا رفته و درگیر مبارزات خشنی برای بازپس گیری فرزندش می‌شود.

"نات لی" فیلمنامه این اثر را نگاشته و کمپانی لوتوس با هزینه‌ای معادل 20 میلیون دلار ساخت این فیلم را بر عهده گرفته است.علاوه بر "هلی بری"، کریس مکجین، سیج کوریا، لو تمپل، جیسون گیئورگ و کریستوفر بری در این فیلم اکشن و هیجانی به ایفای نقش پرداخته‌اند."هلی بری" به تازگی بازی در فیلم "شاهان" را پشت سرگذاشته است. فیلم سینمایی "شاهان" به کارگردانی "دنیز گامزه" با اتمام مراحل فیلمبرداری اواخر تابستان 2017 اکران خواهد شد.

این فیلم داستانی رمانتیک در سالهای 1990 است و در آن زنی از خانواده کارگری به کمک دیگران می‌شتابد. این کمک مربوط به ناآرامی‌های مدنی مربوط به آن زمان است. چارلز گیلبرت تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشته و نگارش فیلمنامه آن را خود دنیز گامز انجام داده است.هلی بری در نقش "اُلی" به ایفای نقش پرداخته و "دانیل کریک" بازیگر مطرح فیلمهای جیمزباند در مقابل وی نقش آفرینی می‌کند. لوئیس پاول و راما جانسون از دیگر بازیگران این رمانتیک داستانی هستند. گامزه از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده و از فیلم‌هایش در مقام کارگردان می‌توان اسب وحشی (فیلم) (۲۰۱۵) و پادشاهان (۲۰۱۷) را نام برد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده