گفتگو با بازیگری که نقش داعشی ها را بازی کرده!

ارشا اقدسی از ربودن یک هواپیما در جریان فیلم سینمایی «به وقت شام» گفت.ارشا اقدسی از بدلکاران سینما در گفتگو با مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی مشغول کار در فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی هستم که یک اثر رئال- فانتزی و عجیب و غریب است از همین رو ما هم باید یک سری کارهای عجیب و غریب در این فیلم انجام دهیم.

وی درباره دیگر فعالیت هایش بیان کرد: چندی پیش در فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بودم که کار این فیلم نیز به پایان رسید و همکاری خوب و رضایت بخشی با عوامل «به وقت شام» داشتیم، این را هم باید بگویم که در جریان فیلم یک هواپیما را ربودیم و از همین رو اتفاقات عجیب و غریبی در باند فرودگاه رخ داد. البته گروه بدلکاری ما در این فیلم نقش چند نفر از داعشی ها را نیز بازی کرد که من نیز یکی از این داعشی ها بودم.

اقدسی در پایان با اشاره به فعالیت های دیگرش در خارج از ایران گفت: چندی پیش در کشور صربستان در سه فیلم سینمایی به کار پرداختم که یکی از این پروژه ها برای کشور صربستان، یکی متعلق به کشور روسیه و دیگری برای هالیوود بود که به خوبی به پایان رسید.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۰۶ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده