عیسی بلوکات: بی طرف هستیم!

 

عیسی بلوکات گفت: مهم‌ترین اولویت من در برنامه ی مناظره‌ها رعایت بی‌طرفی و درنظر گرفتن حق‌الناس است. برای رسیدن به این هدف باید تیمی با تمامی دیدگاه‌ها را هماهنگ کرد و به آنها یادآور شد که هدف بزرگی را دنبال کنند.

کارگردان برنامه مناظره‌های زنده انتخابات ریاست جمهوری تلویزیون افزود: در اولین مناظره‌های انتخاباتی سال 88 اتفاقات خوبی افتاد و تلویزیون توانست نقش اصلی خود را ایفا کند. در سال 92 در مبحث مناظره یک جهش هنری داشتیم. در کنار این جهش برنامه‌ها کاملا ملی و حرفه‌ای شد و از نظر عدالت رسانه‌ای، کاری عادلانه و خلاقانه بود. به طور کلی، در کارهای تیمی موفقیت بالاست و در چنین برنامه‌هایی باید به الگویی واحد دست یافت و زبان مشترکی به دست آورد. تا به زبان مشترکی نرسیم کار به صورت حرفه‌ای انجام نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در دوره‌های گذشته کار مناظره‌ها نتیجه بخش بود و به همین سبب در این دوره نیز با وجود آن که بعد از 35 سال فعالیت اکنون بازنشسته هستم مرکز تولید و فنی سیما این برنامه را به من سپرد. در طول کار تمامی خواسته‌هایمان توسط مدیران مرکز انجام شد و توانستیم در دو مناظره نخست خروجی مناسبی ارائه دهیم.

برچسب ها:

[]
تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده