۸ هنرمند معروف که خواهر یا برادر دوقلو دارند

دو قسمت اول مجموعه انیمیشن "من نفرت‌انگیز" (Despicable Me) در گیشه به موفقیت قابل توجهی رسید، اما در قسمت سوم، سرانجام رازی که مدت‌ها مخفی مانده بود، آشکار شد: برادر دوقلوی شخصیت اصلی. گورو - شخصیتی دوست‌داشتنی با صدای استیو کرل- برادری دو قلو داشت که ما از وجودش اطلاع نداشتیم. دورو نسبت به برادرش موی بیشتری دارد و از او شوخ و شنگ‌تر است و شخصیتش به گونه‌ای است که برادرش را به دردسر می‌اندازد. اما گورو و دورو تنها هنرپیشه‌های نامدار دوقلو نیستند. مطلب زیر نگاهی دارد به ۸ هنرمند معروفی که بسیاری از ما نمی‌دانستیم خواهر یا برادر دوقلو دارند.

اسکارلت و هانتر یوهانسن

اسکارلت یوهانسن یکی از معروف‌ترین چهره‌های هالیوود است که سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند گمشده در ترجمه و ویکی کریستینا بارسلونا را دارد.اما این هنرپیشه برادر دو قلوی قد بلندی به نام هانتر دارد که اغلب در کنار او روی مراسم فرش قرمز حاضر می‌شود. هانتر بیشتر وقتش را صرف فعالیت‌های خیریه و حضور در کارزار سیاستمداران می‌کند؛ از جمله در سال ۲۰۰۸ که به کارزار انتخاباتی باراک اوباما پیوست.

وین دیزل و پل وینسنت

افراد کمی می‌دانند وین دیزل (که نام اصلی‌اش مارک سینکلر وینسنت است) یک برادر گمنام دارد که در صنعت سرگرمی‌سازی مشغول به کار است.پل وینسنت معمولا در کانون توجه قرار ندارد، اما سال ۲۰۱۳ بود که دیزل تصویری از برادرش را به همراه پل واکر (هنرپیشه درگذشته سینما)، همبازی‌اش در مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین،روی شبکه‌های اجتماعی گذاشت و نوشت : "دو پل."

کیفر و ریچیل ساترلند

کیفر ساترلند قهرمانی فوق‌العاده است و اگر معروف‌ترین نقشی که بازی کرده را ملاک قرار دهیم، می‌تواند ۲۴ ساعت را بدون خوردن، خوابیدن و توالت رفتن سر کند.اما کمتر کسی می‌داند که او یک خواهر دوقلو به نام ریچیل دارد که شغلی در ارتباط با کارهای پس از تولید فیلم دارد.

لاورن کاکس و ام لامار

لاورن کاکس، ستاره سریال نارنجی همان سیاه است، سال ۲۰۱۴ تبدیل به اولین بازیگر تراجنس تاریخ شد که نامزد دریافت جایزه امی می‌شود.

سوفیا بارست که در سریال بازی می‌کرد نیز یک تراجنس بود و در سری اول سریال، فلاش‌بکی بود که او را قبل از تغییر جنسیت و زمانی که آتش‌نشانی به نام مارکوس بود، نشان می‌داد.آن زمان کاکس چندان معروف نبود (دست‌کم به عنوان هنرپیشه‌ای تراجنس) و احتمالا بسیاری از بینندگان پیش خودشان گفتند که گریمور مجموعه چقدر خوب او را به شکل یک مرد گریم کرده؛ اما حقیقت این بود که نقش مارکوس را ام لامار، برادر دوقلوی او (که در صنعت موسیقی مشغول به کار است) بازی کرده بود.

اشتون و مایکل کوچر

بسیاری اشتون کوچر را برای بازی در فیلم اثر پروانه‌ای می‌شناسند، اما کمتر کسی می‌داند که او برادری به نام مایکل دارد که در بچگی دچار فلج مغزی شد و در ۱۳ سالگی عمل پیوند قلب انجام داد.

اشتون کوچر چندی قبل گفت: "برادر من با فلج مغزی به دنیا آمد و این باعث شد با خودم فکر کنم که دوست داشتن مردم یک گزینه نیست و این افراد با شرایط برابر نسبت به بقیه خلق نمی‌شوند. با در نظر گرفتن توانایی‌ها و کارهایی که می‌توانیم بکنیم، طرز فکر و چیزهایی که می‌بینیم، به طرزی باورنکردنی در شرایطی نابرابر خلق می‌شویم. ولی همه ما در توانایی دوست داشتن بقیه مساوی هستیم."

لیندا و لزلی همیلتون

در فیلم ترمیناتور ۲ آن صحنه را یادتان هست که T۱۰۰۰ خودش را به شکل سارا کانر درآورد و در آخرین لحظه‌ای که داشت پسرش را می‌کشت توسط سارا کانر واقعی متوقف شد؟ خب، احتمالا هنگام تماشای فیلم آن صحنه را هم بخشی از جلوه‌های ویژه درخشان فیلم به حساب آوردید، اما حقیقت این است که آن صحنه را لزلی همیلتون خواهر دوقلوی لیندا بازی کرد.

ویل و روپرت یانگ

ویل یانگ یکی از موفق‌ترین چهره‌هایی است که توسط شوهای تلویزیونی بریتانیا کشف شده و در سال ۲۰۰۱ برنده جایزه استعدادیابی موسیقی پاپ شد. اما احتمالا خبر ندارید که او برادر دوقلویی به نام روپرت دارد.احتمالا نام او خیلی وقت‌ها با روپرت یانگ بازیگر مرلین اشتباه گرفته می‌شود، اما برادر ویلی چندان میانه‌ای با شهرت ندارد. هرچند که اگر روزی نظرش را تغییر دهد می‌تواند یکی از مدل‌های موفق برای تبلیغ جلیقه نجات شود.

رامی و سامی مالک

رامی مالک، بازیگر سریال آقای ربات در ۱۸ سالگی تبدیل به اولین بازیگر از اقلیت‌های قومی شد که توانسته جایزه بهترین بازیگر نقش اول امی را به دست آورد.او یک برادر دو قلو به نام سامی دارد که در لس‌آنجلس معلم است. گرچه هر دو برادر در سینما مشغول به کار نیستند اما دست‌کم اسم هردوی آن‌ها سینمایی است: رامی و سامی.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده