بهرام افشاری با گریمی خاص در یک سریال خاص!

شایان فیلم: بهرام افشاری یکی از جوانانی است که مسیر بازیگری اش را پله به پله بالا آمده و این شبها در پنجمین فصل از سریال پرطرفدارِ پایتخت می درخشد. افشاری با «لانتوری» در سینما دیده شد و در آن فیلم به علت فیزیک ظاهری اش، یک نقش خشن را بازی کرد. اما در سریال علی البدل توانست روی دیگر بازی خود را در یک نقش شیرین نشان دهد و بالاخره اعتماد سیروس مقدم و محسن تنابنده به او باعث شد که نقش پررنگی در پایتخت 5 داشته باشد. ضمن اینکه بعد از لانتوری، او در فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» نیز بازی خوبی  از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش شایان فیلم، سید مرتضی فاطمی تهیه کننده سریال "شرایط خاص"  با انتشار عکسی از گریم بهرام افشاری در این سریال به تمجید از این بازیگر پرداخت. وی نوشت:  امروز اولین عکس از سریال "شرایط خاص" یا همان "کلاف های رنگی" سابق منتشر شد. من هم این فریم از سریال را بهانه می کنم تا درخشش این روزهای بهرام رو بهش تبریک بگم. بهرام افشاری برای اینکه خودش رو به سینما اثبات کنه خیلی زحمت کشید و به خاطر فیزیک خاصش به قول خودش از صفر شروع نکرده بلکه از منفی دویست شروع کرده !! بی راه هم نمیگه .... بهرام افشاری اول راه درخشیدنه و اگر قدر خودش رو بدونه که می دونه، حالاحالاها می درخشه....

گفتنی است سریال "شرایط خاص" به نویسندگی حسین تراب نژاد و کارگردانی وحید امیرخانی سریالی کمدی است که نگاهی گذرا به حوزه دفاع مقدس دارد.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۷






نظرات کاربران




    ستایش ۲۰:۰۲ - ۹۷/۰۴/۲۵

    سلام منم مثل بقیه شماره ی اقای افشاری رو میخواستم ترو خدا جون مادراتون بدارید

    aryan ۱۰:۲۱ - ۹۷/۰۴/۱۳

    سلام لطفا شماره واقعی آقای افشاری را بزارید ممنو ن میشم

    الهه ۱۳:۵۳ - ۹۷/۰۴/۱۲

    عاليييييي فقط ننوشته است كي شروع ميشود

    هلیا ۱۳:۵۳ - ۹۷/۰۴/۱۲

    سلام من شماره ی آقای بهرام افشاری را می خواستم .


معرفي فيلم هاي روي پرده