«انتقامجویان» سریعترین یک میلیاردی تاریخ!

سومین فیلم از سری فیلم های کمیک بوکی و پرطرفدار «انتقامجویان» برای همین هفته متوالی با فروشی نجومی و با برتری فاحش بر سایر آثار سینمایی سودسازی ترین فیلم آمریکای شمالی شناخته شد. به گزارش شایان فیلم از بانی فیلم، فروش صد و دوازده میلیون و چهارصد هزار دلاری «انتقامجویان۳» که نام کامل کننده و جنبی آن «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» است در هفته سپری شده میزان سودسازی آن را طی فقط ۱۱ روز اکران در کشورهای آمریکا و کانادا به رقم خیره کننده ۴۵۰ میلیون دلار بالغ ساخت و این فیلم طی همین مدت در سطح جهان ازفروشی یک میلیارد دلاری هم فراتر رفته که این سریعترین مدت و مهلت برای یک میلیاردی شدن در تاریخ سینما است و رکوردی تازه در زمینه سرعت در فروش به حساب می آید.

فروش «Avengers: Infinity War» در این هفته در سطح جهان به یک میلیارد و صد و هفتاد و دو میلیون دلار رسید و این موارد سبب شد دامنه توفیق و میزان فروش سایر فیلم ها و منجمله آثار تازه اکران شده در این هفته به حداقل برسد و آماری ناامید کننده برای آنها و خالقان این فیلم ها به ثبت برسد. البته در میان فیلم های تازه هم آمار «Overboard» که کار شرکت های متروگولدوین مدیر و لایونزگیت است، قدری بهتر از سایرین بود و با گیشه ای چهارده میلیون و هفتصد هزار دلاری در رده دوم جدول پرفروش ها قرار گرفت و «TULLY» محصول شرکت فوکاس و «ساماریتان بد» به ارقامی بس پایین تر رسیدند؛ تالی با درآمدسازی سه میلیون و صد هزار دلاری اش به رتبه ششم جدول موفق ترین های آمریکای شمالی رسید و «ساماریتان بد» با اکتفا به فروشی یک میلیون و هفتصد هزار دلاری در رده دوم جدول مستقر شد.

«انتقامجویان۳» که سرنوشت این رقبای اقتصادی و هنری اش را تیره کرده، ششمین فیلم مارول غول انتشاراتی و فیلمسازی آثار کمیک استریپی به شمار می آید که رقم یک میلیارد دلار را در گیشه ها رد می کند و اگر والت دیسنی را که رقیب و شریک مارول در ساخت این فیلم ها به حساب می آید به این محاسبات وارد کنیم. در می یابیم که دیسنی با احتساب «انتقامجویان» جدید تا به حال ۱۷ فیلم ساخت خود را صاحب فروشی بالای یک میلیارد دلار دیده است و به واقع هر دو استودیو حالا دستاوردها و آماری پس درخشان تر دارند. در نگاهی کامل تر تا به حال بیشتر از ۳۴ فیلم در تاریخ سینما نتوانسته اند از مرز یک میلیارد دلار فروش فراتر بروند و حالا قسمت سوم فیلم «Avengers» هم یکی از آنهاست.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده