نمایشگاه ملی صنایع دستی شهریور برگزار می شود

مدیرکل دفتر صادرات صنایع دستی کشور گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی امسال، شهریور و در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.پویا محمودیان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: هر سال نمایشگاه صنایع دستی بیستم خرداد مصادف با روز جهانی صنایع دستی برگزار می شد.با توجه به مصادف شدن این تاریخ با ماه مبارک رمضان، برای برگزاری نمایشگاه از هنرمندان و صنعتگران نظر سنجی به عمل آمد.نتایج نظر سنجی ها باعث شد، برگزاری نمایشگاه به تاریخ دیگری موکول شود.

محمودیان با تاکید بر اینکه هنرمندان خواستار برگزاری نمایشگاه در شهریور هستند گفت: طی دو ماه آینده، خنک شدن هوای تهران و نزدیک شدن به فصل مدارس باعث می شود بازدید کنندگان بسیاری از نمایشگاه دیدن کنند.وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از بزرگترین رخدادهای تجاری کشور به شمار می آید گفت: تاریخ و مکان برگزاری این نمایشگاه بسیار حایز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه سی و یک استان کشور شرکت می کنند افزود: افزایش میزان فروش و جذب مخاطب از مهمترین اهداف برگزار کنندگان نمایشگاه است. مدیرکل دفتر صادرات صنایع دستی کشور در پایان گفت: تاریخ دقیق برگزاری این نمایشگاه تا روزهای آینده اعلام می شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده