آلبوم جدیدِ بدلِ «اندی» در ایران مجوز گرفت!

آرش مقدم نیا: آنهایی که از دهۀ هشتاد، مخاطب پروپاقرص موسیقی پاپ داخلی بوده اند در جریانند که شهرام معصومیان کار خودش را از سال 1382 با آلبوم «پروانه وار» شروع کرد و به علت شباهت صدایش به اندی، خواننده ایرانی ساکن لوس آنجلس بسیار معروف شد. به همین دلیل، آلبوم دومش (تو قسم خوردی به اشکام-1385) هم پرفروش شد اما به خاطر پخش کلیپ هایش از شبکه های ماهواره ای، ممنوع الکار شد و تصمیم به مهاجرت اجباری گرفت.

به گزارش شایان فیلم، معصومیان در سالهای حضورش در آمریکا، به خواننده های مورد علاقه اش نزدیک شد تا زمینه برای فعالیت همیشگی اش در خارج از کشور فراهم شود. ظاهرا یک کنسرت مشترک با اندی داشته  و حتی برای احیای خاطره های زوج موفقِ «اندی-کوروس» در دهه های شصت و هفتاد، کوروس را متقاعد کرده که یک تیم مشترک تشکیل دهند و او جای اندی را بگیرد! به همین منظور در سال 93 یک آهنگ مشترک با ترانه ای از پاکسیما (ترانه سرای ثابتِ اندی) خواندند اما این همکاری به دلایلِ اعلام نشده، ادامه پیدا نکرد و معصومیان به ایران بازگشت تا فعالیت هنری خود را با مجوز ارشاد در ایران ادامه دهد. «فیروزه ای» شروع دوباره ی این خوانندۀ اهل ساری در موسیقی پاپ داخلی است که با همکاری عوامل آلبوم های قبلی اش آنرا تهیه کرده است.

آلبوم «فیروزه‌ای» دارای ۹ قطعه به نام‌های هنوزم عاشقم، عشق و زندگی (فیروزه ای)، نذار این دل بمیره، لعنت به تقویم دلتنگ، مجازات عاشقی، عاشقم شو عشقم، چشماتو کم دارم، بگو که یادته و من تنها، تو هم تنها است.

معین راهبر، احسان خلقی، آربی کالوسیان، پیام هوشمند و شهرام معصومیان آهنگسازان این آلبوم هستند و ترانه‌ها  توسط مهرزاد امیرخانی، علی برزه‌کار، حسین غیاثی، سیما - ز، سید محمد کاظمی، ناکتا یگانگی و داود بصیری سروده شده است. همچنین معین راهبر، احسان خلقی و پیام هوشمند تنظیم‌کنندگان آلبوم هستند.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران




    سید قاسم ۱۱:۰۲ - ۹۷/۱۰/۰۳

    حالا خوبه این اسمشو عوض نکرده. یکی پیدا شده به نام مَندی که قیافه شو مثل اندی درست کرده و شبیه اندی هم می خونه. البته توی عروسی ها!!!! اون کپیِ بدخیمِ آقایِ اندی است.


معرفي فيلم هاي روي پرده