واکنش بازیگرانِ«لس‌آنجلس ـ تهران» به منتقدان قسم خورده!

تینا دلاوری: چند روزی است که «لس‌آنجلس ـ تهران» جدیدترین ساخته تینا پاکروان روی پرده سینماها رفته و علارغم اینکه فقروش مناسبی در گیشه داشته با انتقادهایی هم مواجه شده است. انتقادهایی که البته عوامل این فیلم، نسبت به آنها با دیده ی شک و تردید نگاه می کنند و این انتقادها را کار...

به گزارش شایان فیلم، پرویز پرستویی در پاسخ به برخی انتقادات درباره‌ی فیلم «لس‌آنجلس ـ تهران»  در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «هموطنان عزیزم، منتقدین محترم، اینجانب پرویز پرستویی حدود نیم قرن در عرصه هنر خدمت کردم و در طول سال هم پیشنهادات کاری زیادی داشتم ولی به لحاظ احترامی که برای مخاطب قائل بودم تن به هر کاری ندادم و در هر کاری هم که حضور داشتم با اعتقاد پذیرفتم و تاکنون صرفا برای پول کار نکرده‌ام و در بازتاب کارهایی که حضور داشتم خود را از هر حیث سهیم دانستم چه خوب و چه بد.

فیلم «لس‌آنجلس ـ تهران» هم جزء همان کارهایی بوده که نه برای رفاقت بلکه با اعتقاد بر اینکه بتوانیم یک فیلم مفرح و شاد (مهاجرت برعکس) با حفظ احترام برای شما عزیزان بسازیم، پذیرفتم و این را در این سالیان آموختم که اثری که ساخته می‌شود شما می‌توانید نظر بدهید، چه دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید. منتقدین محترم هم همینطور ولی متاسفانه بعضا نقدها صادقانه نیست که هیچ، بلکه شمشیر از رو بستن است وگرنه همه عزیزانی که حضور دارند، نقدپذیرند. بنده همه نظرات مردم و بعضی از منتقدان را دنبال می‌کنم، ایمان دارم و باور داشته باشید هیچ یک از هنرمندان این فیلم کیسه برای ثروت‌اندوزی ندوخته‌اند و هیچکس هم نمی‌خواهد شما را وادار کند که حتما و باید از این فیلم استقبال کنید. نظر صادقانه شما برای همه ما پذیرفتنی است ولی با انصاف و نه کینه شخصی و ...»

بنابراین گزارش مهناز افشار نیزدر پاسخ به برخی انتقادهایی که از فیلم می شود در توییتر نوشت: «اینکه یک فیلم سینمایی یا هر چیزی را دوست داشته باشیم یا نه حق طبیعی همه است و نباید معترض دوست نداشتن یا داشتن اونها شد! اما وقتی مواجه میشی به جملاتی چون «من قسم خوردم زیر آب این فیلم رو بزنم» یه کم از انصاف به دوره و کاملا معلوم میشه دیگه بحث سلیقه نیست.»

این بازیگر در توییت دیگر درباره نوع شوخی های فیلم نوشت: « اینکه این فیلم فانتزی است و سبک کمدیش به دور از شوخی های جنسی است رو باید مد نظر قرار بدیم و قرار نیست به چیزهایی بخندیم که همیشه می خندیدیم! اما همچنان معتقدم قرار نیست همه هم سلیقه باشند.»

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده