این هفته نمایش خانگی، «سینما» را جا گذاشت!

با توزیع فیلم های «شعله ور»، ساخته حمید نعمت الله «هت تریک» به کارگردانی رامتین لوافی پور و «ترانه»حاصل کار مهدی صاحبی، بعد از مدتها تعداد فیلم های ایرانی شبکه نمایش خانگی از فیلم های اکران شده سال پیشی گرفت. به موجب این گزارش از ابتدای سال تاکنون به جز دو عنوان فیلم از گروه هنر و تجربه،‌ مجموعا ۲۳ فیلم سینمایی در شبکه عرضه شده است در حالیکه طی همین مدت ۲۲ فیلم در گروه های  سینمایی به نمایش گذاشته شده است که آخرین آنها فیلم های کمدی«زهر مار» و «ایکس لارج» و نیز فیلم اجتماعی «کار کثیف» بوده است.

نکته جالب توجه آن است که فیلم سینمایی ایرانی«ترانه»به کارگردانی«مهدی صاحبی» از چند روز قبل در سامانه های استریم «نماوا» و «فیلیمو» بارگذاری شده است و فعلاْ از نسخه فیزیکی آن خبری نیست. پخش هفت فیلم طی سه هفته گذشته نصاب خوبی برای تنوع بخشیدن به شبکه نمایش خانگی است. عرضه تعداد قابل توجه فیلم های سینمایی در حالی محقق شده است که توزیع منظم قسمت های تازه ای از مجموعه های چهار گانه «نهنگ اآبی»، «رالی ایرانی»، «هیولا» و «سالهای دور از خانه» بلاوقفه ادامه دارد. پیش بینی می شود با توزیع کمدی های«کلمبوس»، «تخت گاز»، «مارموز» و «ماموریت غیرممکن» طی هفته های آینده سبد فیلم های عبوس شبکه قدری تعدیل شود.

سبقت و پیشی گرفتن تعداد فیلم های ایرانی شبکه از سینما پاسخ دندان شکنی است به کسانی که مدعی هستند، نمایش خانگی با عرضه سریال های اختصاصی و محتوای ارجینال، جا را برای فیلم های سینمایی ایرانی تنگ کرده است.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده