فیلم «شبی که ماه کامل شد» چگونه لو رفت؟

محمدحسین قاسمی تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» در واکنش به انتشار بی‌کیفیت این فیلم به صورت قاچاق به ایلنا گفت: نسخه‌ای که از این فیلم در فضای مجازی و اینترنت منتشر شده، نسخه بسیار بی‌کیفیتی است و حتی قابلیت چند دقیقه دیده شدن را هم ندارد و از داخل سالن سینما به گونه‌ای با موبایل فیلمبرداری شده که صندلی‌ها تا نیمه تصویر و قاب را گرفته‌است و همچنین صدای خوبی ندارد. نسخه اصلا قابل تماشا نیست و تماشای چند دقیقه ابتدای آن نیز بسیار آزاردهنده است.

او ادامه داد: نسخه‌ای که به تازگی دوباره بازنشر شده همان نسخه‌ای است که در زمان اکران به صورت قاچاق تصویربرداری و منتشر شده بود.

قاسمی همچنین درباره جزئیات این اتفاق توضیح داد: متاسفانه برخی افراد در زمان تماشای فیلم در سینما با موبایل از پرده سینما تصویربرداری می‌کنند و بعد در کانالی تلگرامی قرار می‌دهند سپس با صاحب فیلم تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند که نسخه غیرقانونی فیلم منتشر شده است و اگر علاقه دارید ما می‌توانیم آن را پاک کنیم اما هزینه زیادی دارد.

این تهیه کننده در پایان اظهار کرد: این افراد با این ترفند قصد اخاذی و باجگیری از صاحبان فیلم‌ها را دارند البته این امر بیشتر در سینماهای شهرهایی به جز تهران دیده شده است.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۰۳ آبان ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده