اصغر فرهادی فیلم جدیدش را در شیراز می سازد

اصغر فرهادی از معدود فیلمسازان ایرانی است که حتی زمزمه تدارک او برای ساخت اثری تازه حکم خبری دست اول و به شدت کنجکاوی برانگیز را دارد. به ویژه وقتی بشنویم او این بار در داخل کشور فیلم خواهد ساخت.به گزارش سینماپیکسل از بانی فیلم، این کارگردان ظاهراً قصد دارد فیلم تازه خود را در ایران بسازد.

فیلمی که در لوکیشن‌های شهر شیراز کلید خواهد خورد. ضمن اینکه گویا حضور بابک کریمی در یکی از نقش‌های اصلی فیلم هم قطعی شده است و به احتمال فراوان مدیریت فیلمبرداری را نیز حسین جعفریان، مدیر فیلمبرداری آخرین فیلم فرهادی، «فروشنده» و برخی دیگر از ساخته‌های این کارگردان از جمله «درباره الی» به عهده خواهد داشت.

البته بر اساس اطلاعات رسیده، نهمین فیلم فرهادی بی‌تردید سال آینده مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش بانی فیلم، فرهادی طی ماه‌های گذشته مشغول نگارش فیلمنامه جدیدش بوده و همچنین سناریوی سه فیلم کوتاه را نیز برای سینماگران خارجی نوشته است.

فانتزی «داشتم میرفتم» ساخته فران بروکس، کمدی «نه خیلی زیاد و نه کم» ساخته لوسیا ازکر و درام «تنهایی» ساخته دیوید کوردون سه فیلم کوتاهی هستند که فیلمنامه آنها را فرهادی نوشته. از این بین دو فیلم اول در اسپانیا اکران شده اند و فیلم سوم هنوز به نمایش درنیامده است.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۰۳ آبان ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده