سه نمایش جدید در تماشاخانه های پایتخت

دراکولای سفید به شهرزاد می‌آید

نمایش دراکولای سفید با طراحی و کارگردانی محسن میرزاخانی، نویسندگی دانیال چاووشی و محسن میرزاخانی و تهیه‌کنندگی حسام آهنگر به زودی در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. 

این اثر روایت زندگی دختری بوده که در بند اسارت به سر می‌برد. تنها راه نجات او آمدن فردی است که از آن با نام دراکولای سفید یاد می‌شود.

میرزاخانی پیش از این طراحی، نویسندگی و کارگردانی نمایش رِم و طراحی و کارگردانی نمایش کمدی مرگ نوشته وودی آلن را بر عهده داشته است.

از یکم تا ششم دی‌ماه مهم نیست

نمایش "مهم نیست" نوشته دیوید آیوز و مهران عشریه و به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا عیوضی از یکم دی‌ماه در تماشاخانۀ شانو به نمایش درمی‌آید. بخشی از این متن کمدی را شادی جلیلیان ترجمه کرده و بخش دیگر این متن را مهران عشریه نگاشته است. در این اثر که به تأثیر سرنوشت در زمان زندگی می‌پردازد، مهدی رضایی، مسعود رحیمی و یانا فومنی به ایفای نقش می‌پردازند.

فروش بلیط اینترنتیِ مهم نیست در سایت تیوال انجام می شود و این نمایش از یکم تا ششم دی‌ماه، هرشب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت چهل‌وپنج دقیقه در تماشاخانۀ شانو به نشانیِ تهران، خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی، کوچۀ فرهنگی (بهنام) به صحنه می‌رود.

احسان امانی داستان های عامه پسند را به صحنه می‌برد

امانی کارشناس کارگردانی سینما فعالیت هنری خود را از سال ۹۷ با نمایش قربانیان بدنام شروع کرده است و همچنین کارگردان نمایش جک قاتل و نویسنده نمایش مردگان و نویسنده و کارگردان نمایش چند زندگی سگی بوده است.

 احسان امانی در مورد نمایشنامه داستان های عامه پسند گفت: این نمایش نگاهی ساده و طنزآلود به مسائلی که در پیرامون ما اتفاق میافتد، می اندازد و داستان های کوتاه و مستقلی را از زبان نویسنده ای گمنام روایت می کند که دی ماه در یکی از سالن های خصوصی تئاتر به صحنه خواهد رفت.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده